Fax:

023/311-383

Email:

Adresa:

23000 Zadar, Široka ulica 1/lll

Državne potpore u ribarstvu za pomoć gospodarstvu – COVID-19

23.04.2021. Obavještavamo vas da je objavljen Pravilnik o uvjetima, kriterijima i načinu dodjele državne potpore u ribarstvu za pomoć gospodarstvu – COVID-19 („Narodne novine“, broj 42/21).
Potpora se dodjeljuje kao pomoć za otklanjanje ozbiljnih poremećaja u gospodarstvu uslijed epidemije koronavirusa u sektoru gospodarskog ribolova na moru za korisnike koji obavljaju ribolov plovilima u segmentu malog priobalnog ribolova. Detaljni uvjeti i kriteriji propisani su Pravilnikom.


Zahtjevi za potporu i popratna dokumentacija se podnose u tiskanom obliku preporučenom poštom ili osobno, u zatvorenoj omotnici na čijoj poleđini treba čitko ispisati ime i adresu pošiljatelja i dostaviti je na adresu:


Ministarstvo poljoprivrede, Uprava ribarstva
Ulica grada Vukovara 78, 10000 Zagreb

s naznakom: „Zahtjev za dodjelu državne potpore u ribarstvu – COVID-19 – NE OTVARATI“.
 
Rok za podnošenje Zahtjeva za potporu je do 21. svibnja 2021. godine.

Pravilnik, obrasci Zahtjeva za potporu i popis dokumentacije dostupni su na internetskim stranicama Uprave ribarstva i mogu se pronaći ovdje.

Odluka o izmjenama Odluke o uvođenju nužnih epidemioloških mjera za područje Zadarske županije

07.04.2021. Zbog povećanog broja zaraženih osoba u posljednjih nekoliko dana  Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio je, na prijedlog Stožera civilne zaštite Zadarske županije dodatne nužne epidemiološke mjere za našu županiju, među ostalim:
 
  • obvezno korištenje maski za lice ili medicinskih maski na otvorenim prostorima gdje se očekuje veći protok ljudi (tržnice, prostori oko trgovačkih centara, vjerski objekti i sl.) bez obzira na fizički razmak;
  • zabrana prodaje alkoholnih pića u vremenu od 20:00 sata do 6:00 sati;
  • ograničavanje rada ugostiteljskih objekata i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koja pružaju ugostiteljske usluge na način da hranu, piće, napitke i slastice mogu usluživati samo na otvorenim terasama odnosno drugim otvorenim prostorima za usluživanje, uz strogo pridržavanje propisanih epidemioloških mjera i posebnih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a radno vrijeme može se odrediti u trajanju od 6:00 do 20:00 sata;
  • radno vrijeme casina, automat klubova i uplatnih mjesta za klađenje može se odrediti u trajanju od 8:00 do 20:00 sata, uz zabranu pružanja ugostiteljskih usluga u njihovim prostorima;
  • preporuka da se vjerski obredi kad god je to moguće održavaju na otvorenom ili prenose putem radio, tv programa ili na drugi način koji će omogućiti vjernicima da prisustvuju vjerskom obredu bez dolaska u vjerske objekte. Nalaže se svim vjerskim objektima označavanje sjedećih mjesta sukladno propisanim mjerama.
  • preporuka pojačanog nadzora pridržavanja uvedenih nužnih epidemioloških mjera, a osobito nužnih epidemioloških mjera koje se odnose na javna događanja i okupljanja, privatna okupljanja, javni prijevoz te rad trgovačkih centara i ugostiteljskih objekata.
  • zadužuju se stožeri jedinica lokalne samouprave za provođenje pojačanog nadzora pridržavanja propisanih epidemioloških mjera, a osobito nužnih epidemioloških mjera koje se odnose na javna događanja i okupljanja, privatna okupljanja, javni prijevoz te rad trgovačkih centara i ugostiteljskih objekata.

Javni poziv Grada Zadra za kreditiranje poduzetništva kroz "zajam za likvidnost " i "zajam za investicije"

15.04.2021. Na temelju članka 9. Programa kreditiranja poduzetništva i obrta putem subvencioniranja kamate kredita za investicije kroz financijski instrument „COVID-19 - zajam za investicije“ u Gradu Zadru („Glasnik Grada Zadra”, br. 2/21), Upravni odjel za gospodarstvo, obrtništvo i razvitak otoka, dana 15. travnja 2021. godine, objavljuje Javni poziv za podnošenje prijava za kreditiranje poduzetništva i obrta putem subvencioniranja kamate kredita kroz financijski instrument „COVID-19 – zajam za investicije i zajam za očuvanje likvidnosti.

SRETAN USKRS!

Sretan Uskrs

Radionice za frizere 13. i 14. ožujka

01.03.2021. Od 13.03. do 14.03. 2021. u hotelu FALKENSTEINER HOTEL & SPA IADERA ( Punta Skala) organizirana je radionica MASTERCLASS by Mijo Majhenza frizere obrtnike  u sklopu aktivnosti Ceha frizera i kozmetičara Obrtničke komore Zadarske županije. 

PLAN I PROGRAM RADIONICE:
 
Dan prvi: 13.03. (subota)
Trajanje radionice: 13:00h – 18:00h
 
12:15 – 12:45h Okupljanje svih prijavljenih sudionika u predvorju Falkensteiner Hotela & Spa Iadera uz prijam dobrodošlice i kratko međusobno upoznavanje.
 
– Look & Learn radionica je prilika za druženje frizera te izmjenjivanje iskustva uz prezentaciju trendova u staylingu kose. Inspiracija seminara i frizura koje će se prikazivati su trendovi koje svakodnevno vidimo na Instagramu i ostalim društvenim mrežama i na poznatim celebrity curama. Frizure primjenjive u frizerskim salonima te sve u kombinaciji sa trendovima fashion revija.
Radionica Look & Learn biti će podijeljena u dva djela uz Coffee break koji će biti pripremljen za sve polaznike radionice.
Masimalan broj polaznika je 30 polaznika.
 
Dan drugi: 14.03. (nedjelja) 
Trajanje radionice: 10:00h – 14:00h, 9:45 okupljanje i prijava polaznika
– Hand Zone radionica sa praktičnom primjenom znanja i edukacija novih stayling metoda. Prolaziti će se tehnike izrada frizura, razne teksture kose te pričati o stayling proizvodima za kosu, idealna radionica za sve naše frizere koje žele biti u trendu.
Hand Zone radionica također će biti u dva dijela uz Coffeee Break kao i prethodni dan.
Maksimalan broj za drugi dan je 15 polaznika.
 
ZA SVA DODATNA PITANJA I INFORMACIJE VEZANE UZ MASTERCLASS MOLIMO VAS DA SE OBRATITE NA KONTAKT: 
Smarketing 
Branka Fočić 
kontakt broj: 091/22 77 609 
email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Ante Lukačić - novi predsjednik Obrtničke komore Zadarske županije

12.04.2021. Skupština Obrtničke komore Zadarske županije imenovala je Antu Lukačića za novog predsjednika Komore  umjesto dosadašnjeg Stjepana Kneževića koji je početkom mjeseca travnja podnio ostavku na ovu dužnost.
Ante Lukačić dosadašnji podpredsjednik Komore, obrtnik je 1989. godine, kada otvara ugostiteljsku radnju pod nazivom „AMORELA“ koja do  današnjeg dana posluje  u središtu grada Biograda na moru,  a 2019. godine proširuje svoju djelatnost te otvara veliki glamping kamp sa svim svojim sadržajem.
Od samog početka osnivanja Udruženja obrtnika Biograd na moru, sudjeluje aktivno u njegovim tijelima i aktivnostima te je za predsjednika Udruženja obrtnika Biograd izabran je 16. ožujka 2000. godine te neprekidno do danas obnaša ovu dužnost.
Kao predsjednik Udruženja obrtnika Biograd na moru, u kontinuitetu je i član Upravnog odbora Komore  i podpredsjednik Komore.
Član Skupštine Obrtničke komore Zadarske županije je u razdoblju od 2003.- 2010. godine.
U svom a bogatom aktivnom opusu, u razdoblju od 2009. - 2014. godine bio je predsjednik Ceha ugostitelja Obrtničke komore Zadarske županije, zastupajući interese svoje strukovne grupe.
Od 2015. godine do danas, jedan je od troje članova  Skupštine Hrvatske obrtničke komore koji zastupaju obrtništvo Zadarske županije na nacionalnoj razini.
Iste godine izabran je za člana Odbora za strukovnu izobrazbu HOK-e koju obnaša neprekidno do danas.
Tijekom cijelog razdoblja poslovanja, Ante Lukačić  je kao aktivan član Udruženja obrtnika Biograd na moru, jedan od utemeljitelja razvoja obrtništva na području Udruženja obrtnika koji uz grad Biograd uključuje otok Pašman te općine Pakoštane i Sv. Filip i Jakov, a čemu svjedoče i pisana priznanja koja su mu do danas dodijeljena:
- 2014. godine Povelja HOK-e za izuzetan doprinos u razvoju i promicanju obrtništva Zadarske županije.
- 2020. godine nagrada Grada Biograda na moru za promicanje turizma
- 2020. godine „ Plaketa Zlatne ruke s pisanim priznanjem“ Hrvatske obrtničke komore

Hrvatska obrtnička komora: Nacionalni plan oporavka i otpornosti potrebno je uključiti obrtnike

17.03.2021. Rezultati ankete koju je Hrvatska obrtnička komora provela među svojim članstvom, pokazali su veliki interes i potrebu obrtnika za bespovratnim sredstvima
Anketa koju je Hrvatska obrtnička komora provela među svojim članovima, a u kojoj su sudjelovala 1772 obrtnika, pokazala je visok interes obrtnika za korištenje bespovratnih sredstava dostupnih kroz EU fondove.

Većina obrtnika, njih više od 85 %, najpotrebnijim smatra ulaganje u materijalnu i nematerijalnu imovinu, pod čime se dominantno razumijeva kupnja opreme, strojeva, nadogradnja i izgradnja novih proizvodnih kapaciteta. Predvidiva ukupna vrijednost projekata kojima bi se obuhvatile potrebe većine obrtnika kreće se od 150.000,00 HRK do 750.000,00 HRK. Obrtnici su spremni u ovom trenutku uložiti i vlastita sredstva u projekte, kroz sufinanciranje projekata.

Posebno je potrebno istaknuti da više od 73% anketiranih obrtnika ne planira u narednom razdoblju koristiti financijske instrumente.

Kako je potrebno žurno reagirati na negativne trendove u gospodarstvu koji nastaju kao posljedica pandemije uzrokovane virusom SARS-CoV-2, Hrvatska obrtnička komora predlaže da se potrebe obrtnika prepoznaju već kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti (NPOO) te da se kroz njega da prikladan odgovor na probleme s kojima se suočava ova skupina poduzetnika. U tom smislu, Hrvatska obrtnička komora uputila je i prijedlog za savjetovanjem predsjedniku Vlade Republike Hrvatske, a kako bi u zajedničkom razgovoru s Vladom RH pokušali naći najbolja rješenja za obrtnike u Republici Hrvatskoj.

„Hrvatska obrtnička komora i ranije je upozoravala kako je nužno prilagoditi uvjete natječaja obrtnicima, uključiti ih u provedbu te prioritete i ciljeve usmjeriti ka poticanju proizvodnje i razvoju usluga. Kriza koju je izazvala pandemija donijela je sasvim nove izazove u poslovanju obrtnika, stoga upravo u Nacionalnom planu oporavka i otpornosti vidimo priliku za ublažavanje njenih negativnih učinaka. Moramo imati na umu da nam je gospodarstvo otporno onoliko koliko su nam otporni najmanji gospodarski subjekti – a to su upravo obrtnici“, rekao je Dragutin Ranogajec, predsjednik Hrvatske obrtničke komore.

Nove Odluke Stožera civilne zaštite RH traju do 28. veljače 2021.

15.02.2021. 1Stožer civilne zaštite RH donio je četiri odluke koje se primjenjuju na području cijele Republike Hrvatske:
1. Odluku o izmjenama Odluke o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja.
Odluka stupa na snagu u ponedjeljak, 15. veljače 2021. i primjenjuje se do 28. veljače 2021. godine.

 
Ovom Odlukom ublažavaju se neke protuepidemijske mjere:
- omogućava se svim ugostiteljima isporuka hrane, pića, napitaka i slastica za van;
- omogućava se rad teretana i fitness centara uz strogo pridržavanje epidemioloških mjera;
- omogućava se rad dječjih igraonica i radionica uz strogo pridržavanje protuepidemijskih mjera;
- omogućava se rad škola za strane jezike uz strogo pridržavanje protuepidemijskih mjera;
- omogućava se rad kasina, automat klubova i kladionica, uz ograničenje radnog vremena do 22,00 sata i zabranu pružanja ugostiteljskih usluga.
 
2. Odluku o izmjeni Odluke o uvođenju posebne organizacije rada za djelatnost trgovine koja se obavlja u prodavaonicama i trgovačkim centrima
 
3. Odluku o izmjeni Odluke o načinu organizacije javnog prijevoza putnika radi sprječavanja širenja bolesti COVID-19
 
4. Odluku o izmjeni Odluke o privremenoj zabrani i ograničavanju prelaska preko graničnih prijelaza Republike Hrvatske
 
Primjena nužnih epidemioloških mjera određenih navedenim odlukama produžena je do 28. veljače 2021. godine.
 
Odluke se nalaze u prilozima niže:

Obrtnička komora

Zadarske županije

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

DIGITALNO POSLOVANJE OBRTNIKA

PORTAL OBRTNOG REGISTRA

Image

DIZAJN I ODRŽAVANJE: Point Web Factory

     Službene mrežne stranice Obrtničke komore Zadarske županije