Fax:

023/311-383

Email:

Adresa:

23000 Zadar, Široka ulica 1/lll

HOK Obrtnik plus: Osigurajte dvije godine nepromijenjenih cijena struje

Hrvatska obrtnička komora nastavlja suradnju s HEP Opskrbom kroz projekt HOK Obrtnik plus kojim osigurava pogodnosti svojim članovima.

Zbog nepovoljnih tržišnih kretanja ponuđena je cijena električne energije znatno veća, ali i dalje najpovoljnija koju je moguće ponuditi u trenutku ugovaranja usluga. Cijene su uvjetovane vrlo nepoželjnim tržišnim kretanjima na razini Europe, ali i svijeta.

Napominjemo, da kroz projekt HOK Obrtnik plus imate zajamčene dvije godine nepromijenjenih cijena bez obzira na tržišna kretanja i očekivani rast cijena do kraja 2022. kao i u 2023. godini. Naime, članice HOK-a sklapaju ugovor na rok od 2 godine i HEP Opskrba jamči ugovorenu cijenu za jednu godinu, do isteka ugovora. Za članice HOK-a kojima se ističe ugovor ili koji prvi put ulaze u ugovorni odnos HEP Opskrba korigira uvjete svaka 3 mjeseca.

Za sve informacije o uvjetima i pogodnostima izračun popusta članicama HOK-a na raspolaganju je besplatni info telefon HEP ​​​​Opskrbe 0800 5255. Upit možete poslati na e-  mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.   s imenom i prezimenom, pod nazivom obrt i OIB-om . Od predstavnika HEP Opskrbe zatražite svoju neobvezujuću ponudu i saznajte sve o pogodnostima koje vam je osigurala Hrvatska obrtnička komora. 

Hrvatska obrtnička komora organizira i sufinancira nastup članova HOK-a na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022.; 14.-18.9.2022.

Hrvatska obrtnička komora organizirat će i sufinancirati s 50% cijene, standardno uređenog izložbenog prostora, kolektivan nastup članova HOK-a na  54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022., najvećem obrtničkom sajmu u široj regiji, koji će se održati od 14. do 18. rujna 2022. godine na prostoru Celjskog sajma u gradu Celju.

Međunarodni sajam u Celju je respektabilna sajmska izložba s preko 1500 izlagača iz 34 države svijeta, s velikom posjetom sajmu (oko 120 000 posjetitelja iz 44 države svijeta) te je mjesto kvalitetne prezentacije proizvoda i usluga obrtnika i poduzetnika koji žele u direktnom kontaktu s potencijalnim kupcima provjerava kvalitetu svojih proizvoda i usluga, kao cilj izvoza te dolaska do novih poslovnih kontakata za buduće poslove.

Izložbeni program sajma u Celju obuhvaća: poslovne susrete, međunarodno predstavljanje, strojeve i opremu za drvo i metal, opremu od inox-a, elektrotehniku, preradu plastike, gume, obradu metala, strojogradnju, prehranu i ugostiteljstvo, izradu alata za obradu drva, plastike i metala, namještaj i unutarnje uređenje, završne radove u graditeljstvu, alate za uređenje doma i okolice, energetiku, opremu za prehrambenu industriju, mehanizaciju sela, građevinsku mehanizaciju, montažne kuće, proizvode široku potrošnju, IT opremu, stare zanate i tradicijske obrte, turizam itd. 

U nastavku osnovne informacije o sajmu, au privitku i prijavi za nastup na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022.:

Naziv sajma/adresa:  54. Međunarodni sajam obrtništva i poduzetništva Celje 2022., Celjski sejem dd, Dečkova cesta 1, 3000 Celje,  www.ce-sejem.si

Termin održavanja:  14.-18. 09. 2022.

Radno vrijeme sajma:  09,00 – 19,00 sati

Hrvatska obrtnička komora organizira nastup po sistemu „ključ u ruke“ – svaki izlagač priprema svoje prezentacije na sajmu, a užni prostor uređen u skladu s njegovim izložbom i dobiva i: dva natpisa na štandu, reprezentaciju na štandu, transport eksponata na relaciji Zagreb -Celje -Zagreb i postavu na štandu, najavu nastupa prema službama sajma Celje, sve potrebne informacije, tehničke podatke, upute, kompletnu logistiku potrebnu za kvalitetan sajamski nastup.

Cijena izlagačkog prostora, uz logistiku nastupa po principu “ključ u ruke”, uz sufinanciranje HOK-a za članove HOK-a od 50%, iznosi 90,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno ukupno za platiti 112 ,50 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Puna cijena izlaganja po principu „ključ u ruke” standardno uređenog izložbenog prostora, za poduzetnike koji nisu članovi HOK-a iznosi 180,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno 225,00 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora .

Minimalna izlagačka površina iznosi 2 m2, osim u slučaju vertikalnog panoa na stijenama 1 m2.

Za prijavu nastupa na sajmu izlagač treba dostaviti:

  1. prijavu – obavezno navesti potreban namještaj na štandu
  2. podatke o robi i/ili promotivnim materijalima koji se šalje na sajam
  3. izlagač na sajam treba poslati robu koja po vrsti, količini i vrijednosti odgovara robi koji je naveo u obrascu „Podaci o robi izlagača“.

ROK PRIJAVE NASTUPA: 14. 8. 2022. godine ili do popune izložbenog prostora

Dostava prijavnog materijala – u Hrvatsku obrtničku komoru – adresa: Ilica 49/II, p.p. 166, 10002 Zagreb, putem telefaksa: 01/48 46 610 ili putem elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Osiguranje robe/eksponata: izlagačka roba za vrijeme sajma nije osigurana, a ako izlagač ima robu veće vrijednosti, tu robu može osigurati sam. Komora neće snositi troškove eventualno nastalih šteta ili nestanka robe, bilo za vrijeme transporta ili trajanja sajma.

Otprema robe: izlagač će biti pravovremeno obaviješten o predaji robe u skladište izvođača štanda te je dužan pridržavati se dobivenih uputa.

Napomena: skrećemo pozornost da izlagači ne mogu nastupiti u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore ako imaju dugovanja prema komorskom sustavu!

Molimo Vas da, ukoliko ste zainteresirani za organizirani i sufinancirani nastup, utoliko ispunjene prijavne materijale što prije dostavite u Hrvatsku obrtničku komoru, kako bi stručna služba Komore na vrijeme pripremila Vaš nastup na sajmu.

Za dodatne informacije možete se obratiti u Hrvatsku obrtničku komoru na broj telefona: 01/48 06 650, Dražen Horvat; telefaks: 01/48 46 610, elektronička pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Iskoristite ovu prigodu te svoje proizvode i usluge predstavite na najvažnijem obrtničkom sajmu u ovom dijelu Europe u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore!

Prilozi:

  • Prijavni materijali i uvjeti nastupa na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022.
  • Privola za korištenje osobnih podataka u pripremi i provedbi nastupa izlagača na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022.

 Prijava izlaganja za 54 Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2022_članovi HOK-a.doc

Prijava izlaganja za 54 Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2022_tvrtke koje nisu članovi HOK-a.doc

Privola za obradu osobnih podataka _ prijava 54 Međunarodni sajam obrtništva i poduzetništva Celju 2022.doc

Otvoreni javni poziv za Program "Cjeloživotno obrazovanje za obrtništvo" za 2022. godinu

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavljuje Otvoreni javni poziv za Program „Cjeloživotno obrazovanje za obrtništvo“ za 2022. godinu.

Prijave se zaprimaju isključivo od 11.04.- 31.10.2022 godine. Otvoreni javni poziv je otvoren do iskorištenja sredstava, ali ne dulje od 31.10.2022. godine.
 
Programom “Cjeloživotno obrazovanje za obrtništvo“ dodjeljuju se bespovratna sredstava namijenjena poticanju ciljanih programa obrazovanja za obrtništvo koji osiguravaju kvalitetne i motivirane kadrove u svrhu jačanja konkurentnosti, poticanja produktivnosti te rasta i razvoja obrtništva. Korisnici bespovratnih sredstava temeljem ovog Programa mogu biti  mikro, mala i srednja poduzeća (isključivo obrti, trgovačka društva i zadruge) te fizičke osobe.
 
Bespovratna sredstva namijenjena su sufinanciranju troškova nastalih tijekom 2020., 2021. i 2022. godine s osnove:

  • stjecanja obrazovanja za obavljanje vezanih obrta sukladno programima obrazovanja/ispita koje donosi javnopravno tijelo nadležno za obrt za zanimanja koja su definirana Pravilnikom o vezanim i povlaštenim obrtima i načinu izdavanja povlastica („Narodne novine“, broj 42/08)
  • stjecanja osposobljenosti za zanimanje pogrebnik
  • polaganja naučničkog ispita
  • stjecanja osnovnih znanja o poučavanju učenika
  • ishođenja/obnove dozvole (licencije) za izvođenje naukovanja.

 
Za provedbu Programa osiguran je iznos od 2.000.000,00 kuna.
 
Sredstva se odobravaju u visini do 80% od iznosa opravdanih troškova za: 



 
Prijava (Prijavni obrazac s propisanom dokumentacijom) se podnosi Ministarstvu neposredno ili putem pošte od 11.04.2022. godine na adresu:
 
MINISTARSTVO GOSPODARSTVA I ODRŽIVOG RAZVOJA
Prijava na Otvoreni javni poziv za Program „Cjeloživotno obrazovanje za obrtništvo“ za 2022. godinu
Ulica grada Vukovara 78
10000 ZAGREB



Otvoreni javni poziv
Program 
Prijavni obrazac za gospodarske subjekte
Prijavni obrazac za fizičke osobe
Izjava o korištenim potporama male vrijednosti
Skupna izjava COO/2022
Izjava o korištenju potpore/naknade po drugoj osnovi

HOK Obrtnik plus: Privremeno se ukida popust na gorivo putem Crodux loyalty kartica

 

Zbog izvanrednih okolnosti privremeno se ukida popust na gorivo koji je članovima Hrvatske obrtničke komore bio osiguran kroz program pogodnosti HOK Obrtnik plus i suradnju s društvom Crodux derivati dva d.o.o

Podsjetimo, Vlada RH je izmjenom Uredbe o utvrđivanju najviših maloprodajnih cijena naftnih derivata ograničila najvišu maloprodajnu cijenu goriva (benzin, dizel, “plavi“ dizel) na svim benzinskim postajama, osim onih koje se nalaze na autocestama. Iz Crodux-a navode kako zbog takvih izvanrednih okolnosti trenutno nisu u mogućnosti odobravati popust na maloprodajne cijene goriva. 

Ukidanje popusta stupa na snagu 24. lipnja 2022. godine i odnosi se na sve benzinske postaje.  

Korisnicima Crodux loyalty kartice i dalje je dostupan popust na plin u bocama za kućanstvo i viljuškare (propan-butan).

Pozivamo Vas da pratite web stranicu Hrvatske obrtničke komore. Pravovremeno ćemo Vas obavijestiti o svim promjenama vezanim uz ovu privremenu mjeru, nadamo se i o što skorijem povratku na korištenje svih pogodnosti HOK Obrtnik plus programa. 
 

Usvojen Zakon o uvođenju eura koji postaje službena valuta u Hrvatskoj s prvim danom 2023. godine

Hrvatski sabor je na sjednici održanoj 13. svibnja 2022. godine usvojio Zakon o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj. Zakon će stupiti na snagu prvog dana od dana objave odluke Vijeća EU o usvajanju eura koja se očekuje u srpnju ove godine.

Zakonom se uređuju pravila za preračunavanje, opskrbu i zamjenu gotovog novca kune za gotov novac eura, dvojni optjecaj, dvojno iskazivanje, primjena načela neprekidnosti pravnih instrumenata, proračuni, financijski planovi, poslovne knjige, financijski izvještaji i porezi u procesu uvođenja eura, nadzor nad primjenom ovoga Zakona te prekršajne odredbe.

Euro bi službenom valutom u Hrvatskoj trebao postati od 1. siječnja 2023. godine. Jedna od ključnih obaveza je dvojno iskazivanje cijena, iu kunama iu eurima. Na snagu stupa 5. rujna 2022. godine te traje čitavu iduću godinu, zaključno s 31. prosinca 2023. godine.

S danom uvođenja eura počinje i razdoblje dvojnog optjecaja u kojem se prilikom transakcije gotovim novcem istodobno koriste euro i kunu kao zakonsko sredstvo plaćanja. Trajat će 2 tjedna (14 dana od dana uvođenja eura).

U postupku uvođenja eura primjenjuju se načelo zaštite potrošača, načelo zabrane neopravdanog povećanja cijena, načelo neprekidnosti pravnih instrumenata, načelo učinkovitosti i ekonomičnosti te načelo transparentnosti i informiranosti.

Tekst Zakona o uvođenju eura dostupan je  ovdje.

S ciljem pravovremenih priprema i informiranja poslovnih subjekata o aktivnostima koje se očekuju u procesu zamjene hrvatske kune eura objavljene su i Smjernice za prilagodbu gospodarstva.  

Detalje možete pronaći na dnu ove stranice.

Sve upite oko prilagodbe poslovanja na vođenje eura možete postaviti i djelatnicima Hrvatske obrtničke komore na mail adresu:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Podsjećamo i da na  Facebook stranici  i  YouTube kanalu  Hrvatske obrtničke komore možete pogledati snimku webinara o pripremama za uvođenje eura i saznati sve važne informacije. 

Svibanj 2022_Euro_Smjernice za prilagodbu gospodarstva.pdf

HOK OBRTNIK PLUS: Osigurajte si dvije godine nepromijenjenih cijena električne energije

Hrvatska obrtnička komora nastavlja suradnju s HEP Opskrbom kroz projekt HOK Obrtnik plus kojim osigurava pogodnosti svojim članovima.

Zbog nepovoljnih tržišnih kretanja za ugovore o opskrbi koji će se primjenjivati ​​u svibnju, lipnju i srpnju 2022. godine ponuđena cijena električne energije bit će viša, ali i dalje najpovoljnija koja se može ponuditi u trenutku ugovaranja usluga.

Napominjemo da  kroz projekt HOK Obrtnik plus imate zajamčene dvije godine nepromijenjenih cijena bez obzira na tržišna kretanja . Naime, članovi HOK-a sklapaju ugovor na rok od 2 godine i HEP Opskrba jamči ugovorenu cijenu za jednu godinu bez obzira na nepovoljna tržišna kretanja koja se predviđaju tijekom cijele 2022. i 2023. godine.

HEP Opskrba korigira uvjete svaka 3 mjeseca za članice HOK-a kojima ističe ugovor ili koji prvi put ulazi u ugovorni odnos.

Članovi HOK-a koji pripadaju kategoriji Poduzetništvo, a nisu obrtnici HEP Opskrba će ponuditi sklapanje ugovora pod uvjetima da imaju potrošnju električne energije manju od 0,5 GWh godišnje.

Ugovor o opskrbi prema navedenim uvjetima sklapat će se korisnicima koji pravovremeno dostave potpisani ugovor, najkasnije do 17.06.2022. kako bi opskrba mogla započeti najkasnije do 01.07.2022.

Za sve informacije o uvjetima i pogodnostima članovi HOK-a moraju se obratiti prodajnim predstavnicima HEP Opskrbe putem besplatnih info telefona HEP Opskrbe 0800 5255. Upit možete poslati i putem e-maila  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.   s imenom i prezimenom, pod nazivom obrta i OIB- om Od predstavnika HEP Opskrbe zatražite  svoju neobvezujuću ponudu  i doznajte sve o pogodnostima koje vam je osigurala Hrvatska obrtnička komora. 

Ministarstvo turizma i sporta objavilo je Javni poziv za sufinanciranje projekata iz programa Konkurentnost turističkog gospodarstva u 2022. godini

Ministarstvo turizma i sporta objavilo je Javni poziv za sufinanciranje projekata iz programa Konkurentnost turističkog gospodarstva u 2022. godini. Ukupna planirana vrijednost javnog poziva je 13.000.000,00 kuna.
Otvoren do 20. lipnja 2022.
Program se sastoji od dvije Mjere:

Mjera A – povećanje standarda, kvalitete i dodatne ponude ugostiteljskih objekata: A1-Hotela, A2-Kampova, A3-OPG,

Mjera B – pomoć ugostiteljskom sektoru na području Sisačko-moslavačke županije.

Cilj programa je povećanje konkurentnosti i održivosti turističkog gospodarstva, Program treba doprinijeti i ostvarenju sljedećih strateških ciljeva turističkog razvoja:

  • povećanju standarda, kvalitete i dodatne ponude ugostiteljskih objekata za smještaj,
  • razvoju turizma na turističkim nerazvijenim područjima,
  • razvoju dodatnih sadržaja u destinacijama i produkciji,
  • zelenoj i digitalnoj tranziciji poduzetnika u sektoru turizma,
  • razvoju novih inovativnih turističkih proizvoda i usluga,
  • oporavku turističkog sektora na području Sisačko-moslavačke županije.

Prihvatljivi prijavilji - subjekti malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge), registrirani za ugostiteljske i/ili turističke djelatnosti, OPG – obiteljska poljoprivredna gospodarstva koja pružaju ili će pružati gostiteljske i/ili turističke usluge na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu.

Prihvatljivi troškovi:

  • priprema zemljišta, trošak gradnje, obnove, rekonstrukcije, uređenje pripadajuće parcele,
  • trošak održavanja i/ili preuređenja, modernizacije objekta, infrastrukture i parcele,
  • nabava, montaža i stavljanje u funkciju opreme, strojeva, uređaja, alata,
  • troškovi vezani za mjere energetske učinkovitosti,
  • troškovi informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja koja su izravno vezana za određenu aktivnost projekta.
  • Intenzitet potpore i način isplate
  • Intenzitet potpore je udio sredstava s kojima Ministarstvo sudjeluje u financiranju predloženog projekta i može dosegnuti najviše 60% ukupno opravdanih/prihvatljivih troškova Projekta, s izuzetnim potpore za Mjeru B kod kojeg intenzitet potpore može biti do 100 % prihvatljivih troškova.

Ministarstvo sredstava za odobrene potpore isplaćuje na žiro račun korisnika u dva dijela:

  • 70 % iznosa odobrene potpore po zaključenju Ugovora
  • ostatak iznosa po dostavljenom i prihvaćenom privremenom izvješću s računima o utrošku sredstava za avansno isplaćeni dio te dokazima o plaćanju (bankovni izvadak po računu), poštujući ugovorene rokove

Bespovratne potpore temeljem ovog Programa smatraju se potporom male vrijednosti.

Za tehničku podršku u ispunjavanju obrasca prijave KTG 2022 pošaljite upit na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. 
Odgovori na upite biti će poslani u najkraćem mogućem roku prema redoslijedu primanja izravno na adrese onih koji su pitanja postavili. Posljednji dan za slanje upita je 20. lipnja 2022. godine do 13 sati.

Način podnošenja prijave: prijave su obvezne podnose online svim potrebnim skeniranjem ili učitanim prilozima, putem Prijavnog obrasca KTG/2022 koji je dostupan na mrežnim stranicama Ministarstva turizma i sporta u rubrikama Javni pozivi:  https://mint.gov.hr/javni- pozivi-11414/11414

(Isključivo se prijavite s područja Sisačko-moslavačke županije koji nisu u mogućnosti prijaviti se online, mogu poslati poštom.)

Prijavitelj po predmetnom Javnom pozivu može podnijeti jednu prijavu.

Više informacija o ovom natječaju saznajte na službenim stranicama  Ministarstva turizma i sporta.

Sretan Uskrs!

Sretan Uskrs!

Stožer civilne zaštite RH donio je 15 novih Odluka koje stupaju na snagu 9. travnja 2022. godine, nakon objave u Narodnim novinama.

Stožer civilne zaštite RH donio je 15 novih Odluka koje stupaju na snagu 9. travnja 2022. godine, nakon objave u Narodnim novinama.

Zbog bitno izmijenjenih okolnosti, prestaju važiti:

  • Odluka o kontroli pridržavanja Preporuke za sprječavanje zaraze bolešću COVID-19 u ugostiteljskoj djelatnosti noćnih klubova
  • Odluka o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja
  • Odluka o radnom vremenu i načinu rada u djelatnosti trgovine za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19
  • Odluka o uvođenju nužne mjere posebne organizacije ustanova socijalne skrbi i drugih pružatelja socijalnih usluga za vrijeme proglašene epidemije bolesti COVID-19
  • Odluka o uvođenju nužne mjere posebne organizacije hitne medicinske službe i sanitetskog prijevoza za vrijeme proglašene epidemije bolesti COVID-19
  • Odluka o uvođenju nužne mjere posebne organizacije rada epidemiološke službe i posebnih epidemioloških mjera vezanih uz virus SARS-COV-2 za vrijeme proglašene epidemije bolesti COVID-19
  • Odluka o načinu organizacije javnog prijevoza putnika radi sprječavanja širenja bolesti COVID-19
  • Odluka o nužnoj mjeri pojačane kontrole provođenja Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 za pružatelje socijalnih usluga u sustavu socijalne skrbi
  • Odluka o uvođenju posebne organizacije rada za djelatnosti trgovine koja se obavlja u prodavaonicama i trgovačkim centrima
  • Odluka o prestanku važenja Odluke o uvođenju posebnih sigurnosnih mjera obveznog testiranja na virus SARS-CoV-2 i obaveznog predočenja dokaza o testiranju, cijepljenju ili preboljenju zaraze bolesti COVID-19 u djelatnosti zdravstva
  • Odluka o uvođenju posebne sigurnosne mjere obaveznog predočenja dokaza o testiranju, cijepljenju ili preboljenju zarazne bolesti COVID-19 prilikom prijema pacijenata u prostorima zdravstvenih ustanova, trgovačkih društava koja obavljaju zdravstvenu djelatnost i privatnih zdravstvenih djelatnika
  • Odluka o uvođenju posebnih sigurnosnih mjera obaveznog testiranja na virus SARS-CoV-2 i obaveznog predočenja dokaza o testiranju, cijepljenju ili preboljenju zarazne bolesti COVID-19 u djelatnosti socijalne skrbi
  • Odluka o općim i specifičnim mjerama zaštite koje obavezno provode pružatelji usluge taxi prijevoza

Novom Odlukom o nužnoj epidemiološkoj mjeri korištenja medicinskih maski ili maski za lice, propisana je obveza korištenja maske za lice zaposlenicima u zdravstvenom sustavu, pacijentima i drugim osobama koje dolaze u njihove prostore te zaposlenicima u ustanovama socijalne skrbi koje pružaju uslugu smještaja za starije osobe i osobe s invaliditetom i njihovim korisnicima i posjetiteljima. Navedenom Odlukom dana je preporuka da medicinske maske ili maske za lice koriste i:

  • vozači, ostali zaposlenici u prijevoznim sredstvima javnog prometa i putnici u javnom prometu
  • zaposlenici u trgovačkoj djelatnosti i kupci za vrijeme boravka u prodavaonicama
  • zaposlenici u ugostiteljskoj djelatnosti koji dolaze u kontakt s gostima ili sudjeluju u posluživanju i pripremi jela, pića i napitaka
  • gosti u ugostiteljskim objektima u zatvorenim prostorima, osim dok sjede na svojim mjestima i konzumiraju hranu, piće ili napitke
  • zaposlenici trgovačkih društava, ustanova i institucija koji rade sa strankama i stranke koje dolaze u ta trgovačka društva, ustanove i institucije
  • zaposlenici u uslužnim djelatnostima u kojima se dolazi u bliski kontakt s klijentima
  • zaposlenici u uredima u kojima se ne može osigurati međusobna fizička distanca od najmanje 2 metra
  • vjernici prilikom vjerskih obreda i okupljanja u zatvorenom prostoru
  • gledatelji na sportskim natjecanjima koja se održavaju u zatvorenim prostorima
  • posjetitelji svih društvenih i javnih okupljanja u zatvorenom prostoru
  • zaposlenici i korisnici privatnih centara i kolektivnog smještaja (u zatvorenom prostoru) organiziranog za raseljene osobe iz Ukrajine

Odluka je određena u trajanju do 30. travnja 2022. godine.

Odluke Stožer civilne zaštite RH možete pronaći na sljedećem linku: https://civilna-zastita.gov.hr/odluke-stozera-civilne-zastite-rh-za-sprecavanje-sirenja-zaraze-koronavirusom/2304

Novom Odlukom o privremenom ograničavanju prelaska preko graničnih prijelaza Republike Hrvatske privremeno se ograničava prelazak osoba preko svih graničnih prijelaza RH. Ograničenje se ne odnosi na osobe koje dolaze neposredno iz država i/ili regija članica Europske unije odnosno država i/ili regija članica šengenskog prostora i država pridruženih schengenskom prostoru. Odluka je određena u trajanju do 30. travnja 2022. godine.

Obrtnička komora

Zadarske županije

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

DIGITALNO POSLOVANJE OBRTNIKA

PORTAL OBRTNOG REGISTRA

Image

DIZAJN I ODRŽAVANJE: Point Web Factory

     Službene mrežne stranice Obrtničke komore Zadarske županije