Obrtnička komora Zadarske županije nastoji svojim članovima omogućiti što kvalitetnije i povoljnije poslovanje ugovaranjem pogodnosti sa osiguravajućom kućom EUROHERC d.d.
Pronađite se na stranici Etičkog kodeksa – Euro . .
Pristupanje Etičkom kodeksu je dobrovoljno i potpuno besplatno. Namijenjen je svim poslovnim subjektima u nefinancijskom i financijskom sektoru koji posluju u izravnom odnosu s potrošačima .
Cilj Etičkog kodeksa je omogućiti pouzdanu i transparentnu zamjenu hrvatske kune eura.
Poslovni subjekt pristupanjem stupnja pravo na postavljanje vizualne identifikacijske oznake Etičkog kodeksa na svoja prodajna mjesta i mjesta pružanja usluga. To uključuje i postavljanje oznaka za provođenje promotivnih i marketinških aktivnosti kao što su tiskanje letaka i kataloga, objave na internetskim stranicama i društvenim mrežama, mobilnim aplikacijama te u drugim medijima.
Poslovni subjekti će dobiti potreban broj vizualnih identifikacijskih oznaka za sve svoje poslovnice, a podjela istih obavljat će se putem Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske gospodarske komore te njihovih županijskih i područnih komora.
Inicijativa Etički kodeks provodi se pod sloganom SVAKI CENTAR SE BROJI, SVAKA KUNA SE RAČUNA. Cilj joj je upravo taj: da potrošači budu sigurni da se svaka njihova kuna zaista računa i svaki cent broji te da postoje poslovni subjekti kojima se u procesu prelaska na euro mogu vjerovati.
Poslovni subjekti mogu on-line pristupiti Etičkom kodeksu putem NIAS-a, i to u razdoblju od 16. kolovoza 2022. do 31. prosinca 2023.
Svi potrošači mogu pridonijeti transparentnoj zamjeni hrvatske kune eurom unošenjem Pohvale/Pritužbe za one poslovne subjekte koji su pristupili Etičkom kodeksu, u razdoblju od 5. rujna 2022. do 31. prosinca 2023.
Datum događanja: 07.10.2022. - 09.10.2022.
Lokacija: Hotel "Elaphusa", Bluesun Hotels&Resort, Bol na Braču
25. Susret ribara Hrvatske obrtničke komore održat će se u Bolu na Braču od 7. do 9. listopada 2022. godine (Hotel "Elaphusa", Bluesun Hotels&Resort). Domaćin 25. Susreta ribara je Obrtnička komora Splitsko-dalmatinske županije.
Na Susretu će sudjelovati brojni ribari iz svih priobalnih županija, predstavnici Vlade Republike Hrvatske i resornih ministarstava, saborski zastupnici, županijski čelnici, predstavnici komorskog sustava te drugi ugledni gosti. Susret ribara jedan je od najdugovječnijih susreta Hrvatske obrtničke komore na kojem ključni dionici imaju priliku razmijeniti međusobna iskustva i komentirati probleme s predstavnicima relevantnih institucija.
Na ovogodišnjem 25. Susretu ribara, kroz izlaganja i panel raspravu, razmotrit će se aktualne teme vezane uz obavljanje ribarske djelatnosti:
- Aktualno stanje i izazovi hrvatskog ribarstva,
- Inspekcijski nadzor u ribarstvu,
- Operativni program za pomorstvo i ribarstvo Republike Hrvatske za programsko razdoblje 2021.-2027. godine,
- Aktualno stanje u akvakulturi.
Temeljem dobrih iskustava s već održanih stručnih susreta, namjera je organizirati panel rasprave o bitnim temama u ribarstvu s predstavnicima izvršne vlasti, kako bi se odvojilo dovoljno vremena za primjerenu raspravu i donošenje prijedloga rješenja i zaključaka o ključnim problemima, prilikama i smjeru razvoja ribarske djelatnosti.
Sudjelovanje na radnom dijelu 25. Susreta ribara je slobodno za sve uzvanike i članove Hrvatske obrtničke komore.
CIJENE HOTELSKOG SMJEŠTAJA
Cijena po osobi dnevno:
Usluga: polupansion
• 420,00 HRK (55,74 EUR) u dvokrevetnoj sobi
• 520,00 HRK (69,01 EUR) u jednokrevetnoj sobi
U cijenu uključeno:
• Obroci na bazi švedskog stola,
• Boravišna pristojba i PDV,
• Parking i korištenje WiFi mreže,
• Korištenje bazena,
• Prijava od 14:00h / Odjava do 11:00h.
Nadoploča:
• Nadoplata za ručak: 90,00 HRK (11,94 EUR) po osobi dnevno,
• Nadoplata za svečanu večer (8. listopada): 120,00 HRK (15,92 EUR).
1 EUR = 7,53450 HRK
Rezervacija hotelskog smještaja vrši se dostavom prijavnog obrasca Hotelu na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Javni obrazac nalazi se na dnu stranice.
Rok za rezervaciju smještaja je do 4. listopada 2022.
Na dnu stranice nalazi se i radna verzija Programa. Konačna verzija programa bit će dostupna naknadno, nakon definiranja svih pojedinosti povezanih uz pripremu i organizaciju skupa.
Svi poslovni subjekti koji posluju u izravnom odnosu s potrošačima pozvani su pristupiti Etičkom kodeksu, jer činom pristupanja svojim potrošačima jamče da neće neopravdano povećavati maloprodajne cijene te da će korektno preračunavati i iskazivati cijene i druge novčane iskaze vrijednosti. Od ključne je važnosti da svaki poslovni subjekt koji mu pristupi zaista posluje u duhu Etičkog kodeksa te na taj način kontinuirano doprinosi transparentnosti i zaštiti potrošača u procesu uvođenja eura.
Poslovni subjekti moći će online pristupiti aplikaciji Etičkog kodeksa putem NIAS-a, i to prije početka razdoblja obveznog dvojnog iskazivanja cijena, odnosno od 16. kolovoza 2022. pa sve do 31. prosinca 2023. Popis poslovnih subjekata koji pristupe Etičkom kodeksu bit će javno dostupan na službenoj internetskoj stranici uvođenja eura: www.euro.hr.
Poslovni subjekt pristupanjem stječe pravo na postavljanje vizualne identifikacijske oznake (logotipa i slogana) Etičkog kodeksa na svoja prodajna mjesta i mjesta pružanja usluga. To uključuje i postavljanje oznake pri provođenju promotivnih i marketinških aktivnosti kao što su tiskanje letaka i kataloga, objave na internetskim stranicama i društvenim mrežama, mobilnim aplikacijama te u drugim medijima.
Potpisnici Etičkog kodeksa dobit će potreban broj vizualnih identifikacijskih oznaka za sve svoje poslovnice, a podjela istih obavljat će se putem Hrvatske obrtničke komore i Hrvatske gospodarske komore te njihovih područnih i županijskih komora.
Detaljnije informacije nalaze u Newsletteru o pristupanju Etičkom kodeksu koji se nalazi na dnu ove stranice.
Hrvatska obrtnička komora nastavlja suradnju s HEP Opskrbom kroz projekt HOK Obrtnik plus kojim osigurava pogodnosti svojim članovima.
Zbog nepovoljnih tržišnih kretanja ponuđena je cijena električne energije znatno veća, ali i dalje najpovoljnija koju je moguće ponuditi u trenutku ugovaranja usluga. Cijene su uvjetovane vrlo nepoželjnim tržišnim kretanjima na razini Europe, ali i svijeta.
Napominjemo, da kroz projekt HOK Obrtnik plus imate zajamčene dvije godine nepromijenjenih cijena bez obzira na tržišna kretanja i očekivani rast cijena do kraja 2022. kao i u 2023. godini. Naime, članice HOK-a sklapaju ugovor na rok od 2 godine i HEP Opskrba jamči ugovorenu cijenu za jednu godinu, do isteka ugovora. Za članice HOK-a kojima se ističe ugovor ili koji prvi put ulaze u ugovorni odnos HEP Opskrba korigira uvjete svaka 3 mjeseca.
Za sve informacije o uvjetima i pogodnostima izračun popusta članicama HOK-a na raspolaganju je besplatni info telefon HEP Opskrbe 0800 5255. Upit možete poslati na e- mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. s imenom i prezimenom, pod nazivom obrt i OIB-om . Od predstavnika HEP Opskrbe zatražite svoju neobvezujuću ponudu i saznajte sve o pogodnostima koje vam je osigurala Hrvatska obrtnička komora.
U okviru projekta HOK Obrtnik plus, Croatia osiguranje svim članovima HOK-a nudi popust od 30% na paket mPoduzetnik. Paket osigurateljnih pokrića posebno je dizajniran za potrebe obrtnika, kako određeni nepredviđeni događaji ili opasnosti poput požara i poplava ne bi doveli u pitanje njihovog poslovanja.
Osnovna pokrića uključuju:
- osiguranje imovine
- osiguranje od odgovornosti i nezgode
Uz mPoduzetnik moguće je ugovoriti i dodatne vrste osiguranja:
- Obavezno auto osiguranje
- Auto kasko osiguranje
- Dopunsko zdravstveno osiguranje
- Dodatno zdravstveno osiguranje
- Hrvatska dobrovoljno mirovinsko osiguranje
Više informacija o pojedinim opcijama osnovnih pokrića i dodatnih vrsta osiguranja pročitajte OVDJE .
KONTAKT:
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
tel: 01 633 2087
Dana 18. srpnja 2022. godine, gradonačelnik Grada Zadra gospodin Branko Dukić zajedno je s resornim pročelnicima održao sastanak s predstavnicima Obrtničke komore Zadarske županije i Hrvatske gospodarske komore - Županijske komore Zadar, a vezano za korištenje javnih površina na području grada Zadra temeljem važećih ugovora. .
Naglasio je kako je uvidom gradskih službi na terenu primijećeno korištenje javnih površina koje nisu sukladno ugovorima određenih subjekata, odnosno da se koriste veće površine od onih definiranih ugovorom što uzrokuje mnoge probleme gradskim službama, stanovništvu i gostima grada Zadra.
Ovim putem skrećemo pozornost kako smo dobili informaciju da će se u posljednje vrijeme koristiti dopuštena zakonska sredstva za sankcioniranje onih korisnika javnih površina grada Zadra koji se ne pridržavaju važećih odredbi ugovora o korištenju javnih površina.
Sankcije za učešće kršenja odredbe važećeg ugovora bit će prestanak ugovora o korištenju javnih površina.
Zbog izvanrednih okolnosti privremeno se ukida popust na gorivo koji je članovima Hrvatske obrtničke komore bio osiguran kroz program pogodnosti HOK Obrtnik plus i suradnju s društvom Crodux derivati dva d.o.o
Podsjetimo, Vlada RH je izmjenom Uredbe o utvrđivanju najviših maloprodajnih cijena naftnih derivata ograničila najvišu maloprodajnu cijenu goriva (benzin, dizel, “plavi“ dizel) na svim benzinskim postajama, osim onih koje se nalaze na autocestama. Iz Crodux-a navode kako zbog takvih izvanrednih okolnosti trenutno nisu u mogućnosti odobravati popust na maloprodajne cijene goriva.
Ukidanje popusta stupa na snagu 24. lipnja 2022. godine i odnosi se na sve benzinske postaje.
Korisnicima Crodux loyalty kartice i dalje je dostupan popust na plin u bocama za kućanstvo i viljuškare (propan-butan).
Pozivamo Vas da pratite web stranicu Hrvatske obrtničke komore. Pravovremeno ćemo Vas obavijestiti o svim promjenama vezanim uz ovu privremenu mjeru, nadamo se i o što skorijem povratku na korištenje svih pogodnosti HOK Obrtnik plus programa.