Fax:

023/311-383

Email:

Adresa:

23000 Zadar, Široka ulica 1/lll

Održana izborna sjednica Skupštine Komore

U Obrtničkoj komori Zadarske županije ( Komora) dana 17.10.2022. godine, održana je konstituirajuća sjednica Skupštine na kojoj su izabrani članovi uprave za novo četverogodišnje mandatno razdoblje od 2022. - 2026. godine. Održavanje sjednice Skupštine Komore bilo je moguće tek nakon provedenih izbora u udruženjima obrtnika Zadar, Biograd, Pag i Benkovac. Udruženja obrtnika dostavili su svoje novoizabrane predstavnike za Skupštinu Komore, Upravni odbor, Nadzorni odbor te za predsjednika Komore. Održavanje izbornih sjednica prethodila je Odluka Hrvatske obrtničke komore o održavanju izbora u cijelom komorskom sustavu.

Za predsjednika/cu Komore imenovana je Vesna Parić, vlasnica knjigovodstvenog obrta "Degenia" iz Zadra. Za podpredsjednike Komore imenovani su: Emilijo Bajlo iz Zadra i Josip Smoljan iz Biograda.

Upravni odbor Komore koje predstavlja operativno tijelo upravljanja poslovima i zadacima Komore je u sastavu: Emilijo Bajlo iz Zadra, Stipe Bunja iz Biograda, Helena Grubišić iz Paga, Tomislav Glavić iz Benkovca te Ismet Seferagić iz Paga.

Za Nadzorni odbor Komore imenovani su: Alen Radeta iz Zadra, Josip Kulaš iz Benkovca i Leyla Dominis iz Biograda.

Sukladno Odluci HOK-e, Komora ima pravo predložiti tri predstavnika za Skupštinu HOK-e. Predloženi su sljedeći predstavnici; Vesna Parić, Emilijo Bajlo i Helena Grubišić.

Izborna sjednica Skupštine HOK-e održati će se početkom prosinca 2022. godine.

25. Susret ribara Hrvatske obrtničke komore

Datum događanja: 07.10.2022. - 09.10.2022.
Lokacija: Hotel "Elaphusa", Bluesun Hotels&Resort, Bol na Braču

25. Susret ribara Hrvatske obrtničke komore održat će se u Bolu na Braču od 7. do 9. listopada 2022. godine (Hotel "Elaphusa", Bluesun Hotels&Resort). Domaćin 25. Susreta ribara je Obrtnička komora Splitsko-dalmatinske županije.

Na Susretu će sudjelovati brojni ribari iz svih priobalnih županija, predstavnici Vlade Republike Hrvatske i resornih ministarstava, saborski zastupnici, županijski čelnici, predstavnici komorskog sustava te drugi ugledni gosti. Susret ribara jedan je od najdugovječnijih susreta Hrvatske obrtničke komore na kojem ključni dionici imaju priliku razmijeniti međusobna iskustva i komentirati probleme s predstavnicima relevantnih institucija.

Na ovogodišnjem 25. Susretu ribara, kroz izlaganja i panel raspravu, razmotrit će se aktualne teme vezane uz obavljanje ribarske djelatnosti:

  • Aktualno stanje i izazovi hrvatskog ribarstva,
  • Inspekcijski nadzor u ribarstvu,
  • Operativni program za pomorstvo i ribarstvo Republike Hrvatske za programsko razdoblje 2021.-2027. godine,
  • Aktualno stanje u akvakulturi.

Temeljem dobrih iskustava s već održanih stručnih susreta, namjera je organizirati panel rasprave o bitnim temama u ribarstvu s predstavnicima izvršne vlasti, kako bi se odvojilo dovoljno vremena za primjerenu raspravu i donošenje prijedloga rješenja i zaključaka o ključnim problemima, prilikama i smjeru razvoja ribarske djelatnosti.

Sudjelovanje na radnom dijelu 25. Susreta ribara je slobodno za sve uzvanike i članove Hrvatske obrtničke komore.

CIJENE HOTELSKOG SMJEŠTAJA

Cijena po osobi dnevno:

Usluga: polupansion

• 420,00 HRK (55,74 EUR) u dvokrevetnoj sobi 

• 520,00 HRK (69,01 EUR) u jednokrevetnoj sobi

U cijenu uključeno:

• Obroci na bazi švedskog stola,

• Boravišna pristojba i PDV,

• Parking i korištenje WiFi mreže,

• Korištenje bazena,

• Prijava od 14:00h / Odjava do 11:00h.

Nadoploča:

• Nadoplata za ručak: 90,00 HRK (11,94 EUR) po osobi dnevno,

• Nadoplata za svečanu večer (8. listopada): 120,00 HRK (15,92 EUR).

1 EUR = 7,53450 HRK

Rezervacija hotelskog smještaja vrši se dostavom prijavnog obrasca Hotelu na e-mail:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.   

Javni obrazac nalazi se na dnu stranice.

Rok za rezervaciju smještaja je do 4. listopada 2022.

Na dnu stranice nalazi se i radna verzija Programa. Konačna verzija programa bit će dostupna naknadno, nakon definiranja svih pojedinosti povezanih uz pripremu i organizaciju skupa.

 
 

Najava: Etički kodeks za uvođenje eura od 16. kolovoza 2022.

Svi poslovni subjekti koji posluju u izravnom odnosu s potrošačima pozvani su pristupiti Etičkom kodeksu, jer činom pristupanja svojim potrošačima jamče da neće neopravdano povećavati maloprodajne cijene te da će korektno preračunavati i iskazivati cijene i druge novčane iskaze vrijednosti. Od ključne je važnosti da svaki poslovni subjekt koji mu pristupi zaista posluje u duhu Etičkog kodeksa te na taj način kontinuirano doprinosi transparentnosti i zaštiti potrošača u procesu uvođenja eura.

Poslovni subjekti moći će online pristupiti aplikaciji Etičkog kodeksa putem NIAS-a, i to prije početka razdoblja obveznog dvojnog iskazivanja cijena, odnosno od 16. kolovoza 2022. pa sve do 31. prosinca 2023. Popis poslovnih subjekata koji pristupe Etičkom kodeksu bit će javno dostupan na službenoj internetskoj stranici uvođenja eura: www.euro.hr.

Poslovni subjekt pristupanjem stječe pravo na postavljanje vizualne identifikacijske oznake (logotipa i slogana) Etičkog kodeksa na svoja prodajna mjesta i mjesta pružanja usluga. To uključuje i postavljanje oznake pri provođenju promotivnih i marketinških aktivnosti kao što su tiskanje letaka i kataloga, objave na internetskim stranicama i društvenim mrežama, mobilnim aplikacijama te u drugim medijima.

Potpisnici Etičkog kodeksa dobit će potreban broj vizualnih identifikacijskih oznaka za sve svoje poslovnice, a podjela istih obavljat će se putem Hrvatske obrtničke komore i Hrvatske gospodarske komore te njihovih područnih i županijskih komora. 

Detaljnije informacije nalaze u Newsletteru o pristupanju Etičkom kodeksu koji se nalazi na dnu ove stranice. 

Newsletter o pristupanju Etičkom kodeksu.pdf

Zaključci sa 25. susret ribara HOK-a u Bolu, na Braču

Jubilarni, 25. Susret ribara Hrvatske obrtničke komore, koji se održao od 7. do 9. listopada u Bolu na Braču, privukao je gotovo 200 sudionika. Kroz stručna izlaganja, panele i raspravu ribarske struke, predstavnici resornih ministarstava i ostalih nadležnih institucija razmotrili su brojne teme i aktualne probleme vezane za obavljanje ribarske djelatnosti.

Najveće godišnje okupljanje ribarske struke, u organizaciji Čeha za ribarstvo i akvakulturu Hrvatske obrtničke komore te pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede, otvorio je izaslanik ministarstva poljoprivrede, državni tajnik Šime Mršić. “Svjesni smo problem u hrvatskom ribarstvu te nastojimo pronaći adekvatne financijske potpore kako bi se ublažili negativni učinci na poslovanje ribara, a sve u cilju osiguranja likvidnosti i daljnjeg očuvanja radnih mjesta”, rekao je državni tajnik Mršić.

Tijekom dva dana i kroz tri panel rasprave sudionici su, od predstavnika resornih ministarstava te stručnjaci iz ovog područja, imali prilike čuti kakvo je aktualno stanje u ribarskom sektoru te što se očekuje u Operativnom programu za pomorstvo i ribarstvo za programsko razdoblje 2021.-2027. Okupljeni ribari postavili su brojna pitanja o svim problemima i izazovima s kojima se susreću u svome poslovanju.

Predsjednik Hrvatske obrtničke komore Dragutin Ranogajec poručio je kako će HOK i Čeh za ribarstvo i akvakulturu svojim ustrajnim angažmanom i snažnim zastupanjem interesa ribara nastaviti, kroz dijalog s državnim tijelima, ukazivati ​​na nužnost donošenja odluka kojima se štite ribari i njihove obitelji. “Pokucat ćemo na svaka vrata da se čuje glas ribara”, naglasio je predsjednik HOK-a.

Cilj ovog susreta jest pomoći ribarima da savladaju prepreke na koje nailaze, pružiti im podršku te konkretnim prijedlozima utjecati na politike koje se odnose na njihovo poslovanje, stoga su na kraju 25. Susreta ribara usvojeni sljedeći Zaključci o realizaciji kojih će Čeh za ribarstvo i akvakulturu HOK. . . . . -a raditi do sljedećeg Susreta:

  1. Tražimo od Vlade Republike Hrvatske osiguravanje nesmetane opskrbe plavog dizela u ribarstvu, 
  2.  Zahtijevamo od Ministarstva mora, prometa i infrastrukture do kraja godine smanjenje obveza i troškova ribarskih plovila, kao i da za stručne radnike koji ne čine dio posade s obvezama sigurnosti plovidbe posjedovanje pomorske knjižice,
  3.  Tražimo žurnu isplatu potpora i nove mjere kompenzacije,
  4.  Tražimo u Zakonu o morskom ribarstvu uvrštavanje odredbi koje imaju za cilj smanjiti nelojalnu konkurenciju profesionalnim ribarima (športski i rekreacijski ribolov).

Croatia osiguranje novi je partner Hrvatske obrtničke komore u okviru projekta HOK Obrtnik plus

U okviru projekta HOK Obrtnik plus, Croatia osiguranje svim članovima HOK-a nudi popust od 30% na paket mPoduzetnik. Paket osigurateljnih pokrića posebno je dizajniran za potrebe obrtnika, kako određeni nepredviđeni događaji ili opasnosti poput požara i poplava ne bi doveli u pitanje njihovog poslovanja.

 Osnovna pokrića uključuju:

  1. osiguranje imovine
  2. osiguranje od odgovornosti i nezgode

 Uz mPoduzetnik moguće je ugovoriti i dodatne vrste osiguranja:

  1. Obavezno auto osiguranje
  2. Auto kasko osiguranje
  3. Dopunsko zdravstveno osiguranje
  4. Dodatno zdravstveno osiguranje
  5. Hrvatska dobrovoljno mirovinsko osiguranje

Više informacija o pojedinim opcijama osnovnih pokrića i dodatnih vrsta osiguranja pročitajte  OVDJE .

KONTAKT:

e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
tel: 01 633 2087

Obavijest ugostiteljima- korištenje javne površine Grada Zadra

Dana 18. srpnja 2022. godine, gradonačelnik Grada Zadra gospodin Branko Dukić zajedno je s resornim pročelnicima održao sastanak s predstavnicima Obrtničke komore Zadarske županije i Hrvatske gospodarske komore - Županijske komore Zadar, a vezano za korištenje javnih površina na području grada Zadra temeljem važećih ugovora. .

Naglasio je kako je uvidom gradskih službi na terenu primijećeno korištenje javnih površina koje nisu sukladno ugovorima određenih subjekata, odnosno da se koriste veće površine od onih definiranih ugovorom što uzrokuje mnoge probleme gradskim službama, stanovništvu i gostima grada Zadra.

Ovim putem skrećemo pozornost kako smo dobili informaciju da će se u posljednje vrijeme koristiti dopuštena zakonska sredstva za sankcioniranje onih korisnika javnih površina grada Zadra koji se ne pridržavaju važećih odredbi ugovora o korištenju javnih površina.

Sankcije za učešće kršenja odredbe važećeg ugovora bit će prestanak ugovora o korištenju javnih površina.

 

Pogodnosti za obrtnike u sklopu poslovne suradnje sa Euroherc d.d.

Obrtnička komora Zadarske županije nastoji svojim članovima omogućiti što kvalitetnije i povoljnije poslovanje ugovaranjem pogodnosti sa osiguravajućom kućom EUROHERC d.d. 

U ovom projektu EUROHERC d.d. nudi članovima Komore sljedeće pogodnosti:
1. za ugovaranje police automobilske odgovornosti dodatan korporativni popust u iznosu od 10%
2. za ugovaranje police automobilskog kaska dodatan popust u iznosu od 10%
3. za ugovaranje svih ostalih vrsta osiguranja (imovina, nezgoda, odgovornost itd.) dodatan popust od 15%
 
Uz korištenje navedenih pogodnosti, Euroherc na svojim stanicama za tehnički pregled (samo u Zadarskoj županiji) omogućuje,  besplatno,  sljedeće aktivnosti:
-  dolazak djelatnika Euroherca na dogovorenu adresu i preuzimanje vozila, odvoz vozila na registraciju i obavljanje poslova pregleda vozila te konačno vraćanje registriranog vozila na dogovorenu adresu (samo Zadar)  ili
-  korisnik dovoze vozilo na dolje navedene stanice te u dogovoru sa djelatnikom ostavi vozilo na stanici koje djelatnik tehničkog preuzima, obavi poslove oko registracije te korisnik dolazi po vozilo ili 
-  korisnik obavi sve sam.
 
Raspoložive stanice za tehnički pregled u Zadarskoj županiji:
Zadar: STP Eurozadar I, Ante Starčevića 1a
• Zadar: STP Eurozadar II, Jadranska cesta 72
• Benkovac: STP Eurobenkovac, Dmitra Zvonimira 59
• Biograd : STP Eurobiograd, Bračka ulica 1a
• Pag: STP Pag, Braće Fabijanić 3
 
Plaćanje usluge tehničkog pregleda, registracije vozila kao i premije za sve police osiguranja moguće je ugovoriti jednokratno ili obročno.
 
Članovi Obrtničke komore Zadarske županije koji koriste mogućnost obavljanja tehničkog pregleda i registracije vozila, u skladu sa navedenim uvjetima, imaju pravo tijekom obavljanja tehničkog pregleda i na sljedeće besplatne usluge:
-  preventivna kontrola i podešavanje kratkih i dugih svjetala na vozilu, te zamjena neispravnih ukoliko se nalaze u vozilu
-  utvrđivanje točke isparavanja kočione tekućine
-  utvrđivanje istrošenosti gazećeg sloja guma.
 
Zainteresirani članovi!
Potrebno je da se javite u Obrtničku komoru Zadarske županije, najkasnije 15 dana prije isteka registracije i osiguranja kako bi vaše podatke proslijedili nadležnoj službi u EUROHERC, a koja bi vas dalje kontaktirala te u dogovoru  sa vama ponudila cjenik navedenih usluga. 
 
Obrtnička komora Zadarske županije: 
kontakt brojevi: 319-273; 301-805
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Pristupanje Etičkom kodeksu

Pronađite se na stranici  Etičkog kodeksa – Euro . .

Pristupanje Etičkom kodeksu je dobrovoljno i potpuno besplatno. Namijenjen je svim poslovnim subjektima u nefinancijskom i financijskom sektoru koji posluju  u izravnom odnosu s potrošačima .

Cilj Etičkog kodeksa je omogućiti pouzdanu i transparentnu zamjenu hrvatske kune eura.

Poslovni subjekt pristupanjem stupnja pravo na postavljanje vizualne identifikacijske oznake Etičkog kodeksa na svoja prodajna mjesta i mjesta pružanja usluga. To uključuje i postavljanje oznaka za provođenje promotivnih i marketinških aktivnosti kao što su tiskanje letaka i kataloga, objave na internetskim stranicama i društvenim mrežama, mobilnim aplikacijama te u drugim medijima.

Poslovni subjekti će dobiti potreban broj vizualnih identifikacijskih oznaka za sve svoje poslovnice, a podjela istih obavljat će se putem Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske gospodarske komore te njihovih županijskih i područnih komora.

Inicijativa Etički kodeks provodi se pod sloganom SVAKI CENTAR SE BROJI, SVAKA KUNA SE RAČUNA. Cilj joj je upravo taj: da potrošači budu sigurni da se svaka njihova kuna zaista računa i svaki cent broji te da postoje poslovni subjekti kojima se u procesu prelaska na euro mogu vjerovati.

Poslovni subjekti mogu on-line pristupiti Etičkom kodeksu putem NIAS-a, i to u razdoblju od 16. kolovoza 2022. do 31. prosinca 2023.

Svi potrošači mogu pridonijeti transparentnoj zamjeni hrvatske kune eurom unošenjem Pohvale/Pritužbe za one poslovne subjekte koji su pristupili Etičkom kodeksu, u razdoblju od 5. rujna 2022. do 31. prosinca 2023.

 

 

Obrtnička komora

Zadarske županije

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

DIGITALNO POSLOVANJE OBRTNIKA

PORTAL OBRTNOG REGISTRA

Image

DIZAJN I ODRŽAVANJE: Point Web Factory

     Službene mrežne stranice Obrtničke komore Zadarske županije