Pozivamo sve zainteresirane obrtnike i poduzetnike na sudjelovanje na besplatnom webinaru o poučavanju učenika, koji će se održati 26. listopada 2021. (utorak) u 13.00 h u organizaciji Obrtničke komore Dubrovačko – neretvanske, Splitsko – dalmatinske, Šibensko – kninske i Zadarske županije.
Što je licencija za naučnike? Kako se izdaje? Gdje i na koji način se polaže majstorski ispit? Osnovna znanja o poučavanju učenika na naukovanju – kakav je to ispit? Državni inspektorat – koja je njihova uloga u izdavanju licencije za naukovanje?
Svrha webinara je informiranje o svim značajnim temama koje se odnose na poučavanje naučnika u radionici obrtnika ili poduzetnika. Bit ćete upućeni u sve procese koji se tiču izdavanja licencije za naukovanje, polaganje majstorskog ispita i ispita osnovna znanja o poučavanju učenika na naukovanju.
Kako je dio procesa kod licenciranja i uvid Državnog inspektorata u vašu radionicu, u događanju će sudjelovati voditeljica službe Odjela za zaštitu na radu iz Splita gđa Emanuela Dadić.
Ako ste zainteresirani sudjelovati u webinaru, molimo da izvršite prijavu koja mora sadržavati:
ime i prezime;
naziv obrta/tvrtke/ustanove;
e-mail;
kontakt (broj mobitela).
Molimo pošaljite vaše podatke na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 24.10.2021./nedjelja
Kontakt osoba: Lidija Udiljak, savjetnica za strukovno obrazovanje, 023/319-224
Prije početka radionice na e-mail ćete zaprimiti link putem kojeg ćete se moći uključiti u online webinar kroz aplikaciju Teams. Okvirno trajanje je 90 minuta.
23.04.2021. Obavještavamo vas da je objavljen Pravilnik o uvjetima, kriterijima i načinu dodjele državne potpore u ribarstvu za pomoć gospodarstvu – COVID-19 („Narodne novine“, broj 42/21).
Potpora se dodjeljuje kao pomoć za otklanjanje ozbiljnih poremećaja u gospodarstvu uslijed epidemije koronavirusa u sektoru gospodarskog ribolova na moru za korisnike koji obavljaju ribolov plovilima u segmentu malog priobalnog ribolova. Detaljni uvjeti i kriteriji propisani su Pravilnikom.
Zahtjevi za potporu i popratna dokumentacija se podnose u tiskanom obliku preporučenom poštom ili osobno, u zatvorenoj omotnici na čijoj poleđini treba čitko ispisati ime i adresu pošiljatelja i dostaviti je na adresu:
Ministarstvo poljoprivrede, Uprava ribarstva
Ulica grada Vukovara 78, 10000 Zagreb
s naznakom: „Zahtjev za dodjelu državne potpore u ribarstvu – COVID-19 – NE OTVARATI“.
Rok za podnošenje Zahtjeva za potporu je do 21. svibnja 2021. godine.
Pravilnik, obrasci Zahtjeva za potporu i popis dokumentacije dostupni su na internetskim stranicama Uprave ribarstva i mogu se pronaći ovdje.
- Prijevoz i skladištenje – prijevoz putnika i to kopnom, zrakom i vodom, te zračni prijevoz robe
- Uslužne djelatnosti u vezi sa prijevozom
- Djelatnosti pripreme i usluživanja pića (djelatnost 56.3)
- Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti – samo djelatnosti iznajmljivanja i davanja u zakup (leasing) i putničke agencije, organizatori putovanja (turoperatori) i ostale rezervacijske usluge te djelatnosti povezane s njima
- Umjetnost, zabava i rekreacija samo kreativne, umjetničke i zabavne djelatnosti, zabavne i rekreacijske djelatnosti i proizvodnja i prikazivanje filmova i video filmova, djelatnosti snimanja zvučnih zapisa i izdavanja glazbenih zapisa te distribucija istih
- Organizatori kulturnih, poslovnih i sportskih događanja, organizatori sajmova i vjenčanja, te prateće djelatnosti poput tvrtki za najam opreme, audio i video snimanje, prodaju ulaznica, najam dvorana te ostale tvrtke koje većinu svojih prihoda ostvaruju od događanja i javnih okupljanja
- Prevoditeljske djelatnosti i usluge tumača
- Poslodavci s područja na kojima je proglašena katastrofa uzrokovana potresom za područje Sisačko- moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije bez obzira na djelatnost uz dokaz pada prihoda/primitaka i to u slučaju kada su zbog objektivnih razloga poslovno-proizvodni procesi bitno smanjeni ili onemogućeni.
- Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti – samo djelatnosti iznajmljivanja i davanja u zakup (leasing) i putničke agencije, organizatori putovanja (turoperatori) i ostale rezervacijske usluge te djelatnosti povezane s njima
- Umjetnost, zabava i rekreacija samo kreativne, umjetničke i zabavne djelatnosti, zabavne i rekreacijske djelatnosti i proizvodnja i prikazivanje filmova i video filmova, djelatnosti snimanja zvučnih zapisa i izdavanja glazbenih zapisa te distribucija istih
- Organizatori kulturnih, poslovnih i sportskih događanja, organizatori sajmova i vjenčanja, te prateće djelatnosti poput tvrtki za najam opreme, audio i video snimanje, prodaju ulaznica, najam dvorana te ostale tvrtke koje većinu svojih prihoda ostvaruju od događanja i javnih okupljanja
- Prevoditeljske djelatnosti i usluge tumača
- Poslodavci s područja na kojima je proglašena katastrofa uzrokovana potresom za područje Sisačko- moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije bez obzira na djelatnost uz dokaz pada prihoda/primitaka i to u slučaju kada su zbog objektivnih razloga poslovno-proizvodni procesi bitno smanjeni ili onemogućeni.
- Poslodavci kojima je djelomično i/ili u cijelosti zabranjen rad odlukama Stožera civilne zaštite (nacionalnog, županijskog, jedinica lokalne samouprave) stožera bez obzira na djelatnost.
https://www.obrtnicka-komora-zadar.hr/novosti?start=54#sigProIdc5b6badc35
15.04.2021. Na temelju članka 9. Programa kreditiranja poduzetništva i obrta putem subvencioniranja kamate kredita za investicije kroz financijski instrument „COVID-19 - zajam za investicije“ u Gradu Zadru („Glasnik Grada Zadra”, br. 2/21), Upravni odjel za gospodarstvo, obrtništvo i razvitak otoka, dana 15. travnja 2021. godine, objavljuje Javni poziv za podnošenje prijava za kreditiranje poduzetništva i obrta putem subvencioniranja kamate kredita kroz financijski instrument „COVID-19 – zajam za investicije i zajam za očuvanje likvidnosti.
Javni poziv za očuvanje likvidnosti
javni poziv-likvidnost.pdf
Obrazac izjave o nepostojanju dvostrukog financiranja istih troskova.doc
Obrazac izjave o primljenim de minimis potporama.docx
Obrazac zahtjeva za potporu - likvidnost.docx
Obrazac izjave prijavitelja o predstecajnog nagodbi_postupku stecaja.docx
program-likvidnost-izmjene i dopune.pdf
Javni poziv za investicije
javni poziv-investicije.pdf01.09.2021. Stožer civilne zaštite RH donio je pet novih Odluka. Odluke stupaju na snagu 1. rujna 2021. godine, a nužne epidemiološke mjere određuju se u trajanju do 15. rujna 2021. godine.
Prilog 1. Odluci o nužnim mjerama
Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je Preporuku za sprječavanje zaraze bolešću COVID-19 u ugostiteljskim objektima u zatvorenom prostoru s terasama i bez njih te u ugostiteljskim objektima u smještajnim kapacitetima.
Ovom Preporukom propisane su sljedeće mjere:
- broj posjetitelja je ograničen tako da za svakog gosta bude omogućeno 4m2 prostora
- obavijest o maksimalnom broju posjetitelja unutar zatvorenog dijela prostora mora biti jasno istaknuta na ulazu u objekt
- na ulazu treba biti istaknuta obavijest o obvezi održavanja razmaka od minimalno 1,5 metra između posjetitelja te između posjetitelja i osoblja
- stolovi trebaju biti raspoređeni tako da se održi fizički razmak među različitim skupinama gostiju od 1,5 metara
- za stolovima mogu sjediti organizirane skupine gostiju pri čemu među pojedinim skupinama gostiju u objektu razmak mora biti najmanje 1,5 metara
- moguće je usluživanje isključivo gostiju za stolovima sa sjedećim mjestima. Stajaća mjesta u zatvorenim dijelovima ugostiteljskih objekata nisu dopuštena
- osoblje treba u jutarnjim satima, a prije dolaska na posao, izmjeriti tjelesnu temperaturu
- obvezuje se nošenje maski za lice za zaposlenike
- na ulazu u objekt treba posjetiteljima biti osiguran dispenzer s dezinfekcijskim sredstvom za ruke i jasno istaknuta obavijest o obvezi dezinfekcije ruku pri ulasku
- potrebno je redovito prozračivati prostore
Tekst Preporuke :
25.04.2021. Zadarska županija dana 23. travnja 2021. godine objavljuje Javni poziv za dodjelu bespovratnih potpora mikro poduzetnicima radi ublažavanja epidemije bolesti COVID-19 na području Zadarske županije za 2021. godinu. Program je izradio Upravni odjel za gospodarstvo, turizam, infrastrukturu i EU fondove, a namjena mu je dodjelom bespovratnih potpora različitih iznosa očuvati i poticati poslovne aktivnosti za mikro subjekte čiji je rad otežan zbog trajanja epidemije bolesti COVID-19 i kojima je zbog toga došlo do značajnog pada poslovnih aktivnosti.
Rok za podnošenje prijave je 30 dana od dana objave Javnog poziva na mrežnoj stranici Zadarske županije, tj. 23. svibnja 2021. godine, odnosno prvi sljedeći radni dan, dok su sredstva za provedbu ovog Programa osigurana u ukupnom iznosu od 950.000,00 kuna.
Cijeli sadržaj Javnog poziva, s pripadajućim obveznim obrascima možete preuzeti ispod.
- Javni poziv za dodjelu bespovratnih potpora mikro poduzetnicima radi ublažavanja posljedica epidemije bolesti COVID-19 na području Zadarske županije za 2021. godinu
- Obrazac Zahtjeva za dodjelu bespovratne potpore
- Izjava prijavitelja o podmirenim dugovanjima
- Izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja istih troškova
- Izjava o korištenim potporama male vrijednosti
- Obrazac kojim se iskazuje pad prihoda-primitaka
- 2020. godine „ Plaketa Zlatne ruke s pisanim priznanjem“ Hrvatske obrtničke komore