Fax:

023/311-383

Email:

Adresa:

23000 Zadar, Široka ulica 1/lll

HAMAG BICRO: Prijava za besplatnu usluga mentorstva u poslovanju

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) u sklopu projekta „Razvoj mreže poduzetničkih potpornih institucija (PPI) putem Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) – Faza 2 ( BOND 2 ) poziva potencijalne poduzetnike, poduzetnike početnike kao i poduzetnike u fazi rasta i razvoja da se prijave za besplatnu uslugu mentorstva odnosno uključivanje u mrežu mentora . Ovo je prva mreža ovakve vrste koja povezuje stručnjake raznih profila na razini cijele Republike Hrvatske, a koji će biti na raspolaganju kao mentori poduzetnicima u pokretanju i razvoju poslovanja.

Tko se može prijaviti?

Korisnici koji će sudjelovati u procesu testiranja mentorskih usluga mogu biti pravne osobe definirane kao mikro i mali poduzetnici sa sjedištem na području Republike Hrvatske ili fizičke osobe s namjerom osnivanja mikro ili malog poduzeća sa sjedištem u Republici Hrvatskoj.

Područje mentoriranja i vrste mentorskih usluga

Mentorska mreža sastoji se od mentora savjetnika i mentora za razvoj poslovanja, okupljenih oko jednog područja poslovne stručnosti ili sektora gospodarske djelatnosti .

Mentori će usluge mentoriranja poduzetnika pružati kroz mrežu poduzetničkih potpornih institucija (PPI) , koje su članice Mreže BOND. Riječ je o razvojnim agencijama, poduzetničkim centrima ili akceleratorima, poslovnim inkubatorima, tehnološkim parkovima, centrima kompetencija.

Kako se poduzetnici mogu prijaviti?

Pozivamo potencijalne poduzetnike, poduzetnike početnike kao i poduzetnike u fazi rasta i razvoja da se prijave za uslugu mentorstva putem prijavnog obrasca (u privitku) poduzetničkoj potpornoj instituciji (PPI-ju) na području svoje županije koja sudjeluje u mentorskom procesu kao dio mentorskog tima. Ova je usluga za poduzetnike BESPLATNA .

Testiranje procesa mentoriranja

Mentoriranje   je termin savjetovanja koje mentor pruža korisniku u trajanju od 60 minuta.

Korisnici će prije početka mentoriranja dobiti preporuku poduzetničke potporne institucije (PPI) o predloženim mentorima temeljem podnesene prijave. Na temelju evaluacije potreba za mentoriranje, PPI odabire do 3 mentora koji najbolje odgovaraju potrebama poduzetnika, povezuje korisnika i mentora elektroničkim putem te razmjenjuje kontakt podatke, šalje mentorski obrazac i navodi pravila u procesu testiranja mentoriranja. Korisnik i mentor samostalno dogovaraju termin sastanka u vrijeme i na mjestu na kojem im odgovara. Mjesto održavanja mentoriranja može biti uživo ili online.

Tijekom procesa testiranja mentorske mreže, poduzetnik može provesti najviše 30 sati mentoriranja s 1 ili više mentora.

Uspostavom mreže mentora stvorena je jedinstvena nacionalna mreža u Hrvatskoj kao jedna od usluga za poduzetnike u okviru projekta BOND 2. Time je svim postojećim budućim poduzetnicima osiguran ravnomjeran pristup poslovnim znanjima, vještinama i informacijama ključnim za rast i razvoj poslovanja.

Informacije o održavanju 15. Obrtničkih sportskih igara

15. OSI – INFORMACIJE:

Termin održavanja 15. Obrtničkih sportskih igara je 11. – 14. svibnja 2023.
Dolazak sudionika predviđen je 11. svibnja od 14:00 sati.
Smještaj je organiziran u hotelu Vespera u Malom Lošinju. Ako su kapaciteti hotela Vespera popunjeni, dodatni smještaj bit će organiziran u hotelu Aurora koji se nalazi pokraj hotela Vespera.
Početna usluga je večer 11. svibnja.
Otvaranje igara je 12. svibnja u 09:00 sati na terasi hotela Vespera.
Početak natjecanja je 12. svibnja u 10:00 sati.
Natjecanja se održavaju 12. i 13. svibnja.
Večernje zabave održavaju se u restoranu hotela Vespera 11., 12. i 13. svibnja od 22:00 sata, uz nastup vrhunskih bendova uživo te posebnog gosta iznenađenja u petak 12. svibnja.
Proglašenje najboljih županija, sportskih ekipa i pojedinaca je 13. svibnja na završnoj večeri u restoranu hotela Vespera.
Završna usluga je doručak 14. svibnja.
Cijena smještaja u bazi punog pansiona:
u dvokrevetnoj sobi kn 64,00 eura (482,21 kn) po osobi/dnevno
u jednokrevetnoj sobi kn 84,00 eura (632,90 kn) po osobi/dnevno
Cijena smještaja na bazi polupansiona:
u dvokrevetnoj sobi kn 60,00 eura (452,07 kn) po osobi/dnevno
u jednokrevetnoj sobi kn 80,00 eura (602,76 kn) po osobi/dnevno
NAPOMENA:
- za sve sudionike OSI organizira dvije usluge punog pansiona i jednu uslugu polupansiona
- u cijenu nije uključena boravišna pristojba koja iznosi 1,33 eura (10,00 kn) po osobi/dnevno
- u cijenu nije uključena jednokratna hotelska naknada za prijavu od 2 eura (15,07 kn) po osobi
Hrvatska obrtnička komora neće sufinancirati trošak hotelskog smještaja sudionika 15. Obrtničkih sportskih igara.
 
Sportovi u kojima će se sudionici natjecati:
1. MALI NOGOMET – ekipno muški (5+1)
2. KUGLANJE – ekipno žene (5 natjecateljica)
3. KUGLANJE – ekipno muški (5 natjecatelja)
4. TENIS – ekipno (2 natjecatelja/ce)
5. STOLNI TENIS – žene (2 natjecateljice pojedinačno)
6. STOLNI TENIS – muški (2 natjecatelja pojedinačno)
7. POVLAČENJE UŽETA – ekipno miješano (5 natjecatelja + 2 natjecateljice)
8. PIKADO – ekipno miješano (2 natjecateljice + natjecatelj)
9. ODBOJKA NA PIJESKU – ekipno miješano (2 natjecateljice + natjecatelj)
10. BOĆANJE – ekipno miješano (3 natjecatelja/ce + 1 rezerva)
11. KROSS – ekipno miješano (2 natjecatelja/ce)

Prijaviti se može član Komore koji uredno podmiruje komorski doprinos i uz člana najviše jedna osoba (kao član uže obitelji ili njegov zaposlenik) koja se dokazuje kopijom osobne iskaznice ili kopijom zadnje isplate.  
Jedan dan boravka podmiruje OK Zadraške županije (samo za aktivne obrtnike).
Prijevoz sudionika osigurava i organizira Obrtnička komora Zadarske županije, autobusom.
Prijave za sudjelovanje na OSI iz Zadarske županije dostavljaju se  do 13.04.2023. u Obrtničku komoru Zadarske županije. 
Nakon navedenog datuma, agencija neće biti u mogućnosti jamčiti smještaj, ako isti nije rezerviran.

Kontakt osoba za info i prijave : Klaudia Miljanić tel: 319-273; e-mail:   klaudia. Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Održana 1. konstituirajuća sjednica Ceha za ribarstvo i akvakulturu Hrvatske obrtničke komore

U srijedu 18. siječnja 2023. u prostorijama Hrvatske obrtničke komore održana je 1. konstituirajuća sjednica Čeha za ribarstvo i akvakulturu HOK-a u mandatnom razdoblju 2022. – 2026. 

Sjednici je prisustvovalo svih sedam imenovanih članova Sekcije koje je uvodno pozdravio novoizabrani predsjednik Čeha Stjepan Nedoklan. Prisutne je pozdravio i predsjednik HOK-a Dalibor Kratohvil koji je ovaj Čeh istaknuo kao dobar primjer uspješnog funkcioniranja čehova.

Na sjednici je dogovoreno da će se, kao i do sada, održavati četiri sjednice Čeha godišnje, a po potrebi i dodatne video sjednice.

Kao glavna problematika koju je potrebno riješiti ove godine jesu ribarski alati plivarice i koće, a također je zaključeno da je potrebno zatražiti sastanak s Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture te Ministarstvom poljoprivrede, Upravom ribarstva.

Sretan Uskrs!

Sretan Uskrs

WINE EnoGASTRO VIP Event - Međunarodna konferencija vinskih, ugostiteljskih i gastronomskih znalaca

" Hotel IADERA u Petrčanima i ove godine domaćin WINE EnoGASTRO VIP Event - Međunarodna konferencija vinskih, ugostiteljskih i gastronomskih znalaca !

17. ožujka 2023. od 13 do 21 sata Falkensteiner & Spa IADERA - FORTIS, Zadar - Petrčane

Tradicija koja traje sedmu godinu uz do sada U Splitu će biti naš 30-ti VIP Event!

I u 2023. godini bit će to sadržajno iznimno bogat i još posebniji WINE EnoGASTRO VIP Event.
Edukativni je to događaj koji je usmjeren na restoratere, hotelijere, ugostitelje te općenito na HoReCa sektor, naš turizam i gospodarstvenike usko vezane uz turizam i ugostiteljstvo.
Pozvani su svi pripadnici spomenutih industrija koji žele ulagati u svoj poslovni razvoj, učiti od vrhunskih međunarodnih stručnjaka, te se poslovno povezati s mnogim kolegama.

Nakon iznimno dobro posjećenog i vrlo kvalitetnog edukativnog eventa u 2022. godini, i ove se godine Wine EnoGASTRO VIP Event održava u vrhunskom ambijentu dvorane FORTIS u Petrčanima.

U 2022. godini WINE EnoGASTRO VIP Eventi - konferencije bile su iznimno dobro posjećene, pa je na pet događaja u Rijeci, Novigradu, Zadru, Splitu i Zagrebu okupljeno više od 1800 gostiju iz ugostiteljsko-turističke struke, sudjelovalo je čak 25 govornika i edukatora s 21 različitom temom, a svoje kuharsko umijeće i specijalitete prezentiralo je ukupno više od 30 Chefova - kuharskih majstora. Gosti su se mogli educirati kroz degustaciju 50 različitih lokalnih specijaliteta koji su bili sljubljeni s vrhunskim vinima vinara koji su bili partneri eventa.

Ograničen je broj izlagača i daje veliki naglasak hrvatskim lokalnim proizvođačima i promociji lokalne enogastronomije, kao i na edukaciji svih aktera našeg turizma.

Posebnost događaja je i ta da je organizator iu 2023. godini u suradnji s brojnim partnerima i izlagačima svojim uzvanicima omogućio potpuno besplatno sudjelovanje:

  • besplatan ulaz za uzvanike,
  • besplatno korištenje čaše (bez kaucije i bonova),
  • besplatne degustacije, predavanja, radionice i edukacije,
  • besplatne enogastronomske edukacije i prezentacije.

Gosti će moći uživati ​​u enogastronomskim radionicama i prezentacijama koje će voditi vrhunski međunarodni i hrvatski predavači, sommelieri, ugostitelji, barmeni, chefovi i baristi; dok će između predavanja i radionica svi gosti imati priliku degustirati proizvode ili poslušati prezentacije brojnih vrlo kvalitetnih izlagača te se s njima poslovno povezati i dogovoriti suradnju.

Svoju potporu ovom za turizam važnom projektu i ove godine dali su Zadarska županija, Turistička zajednica Zadarske županije, Grad Zadar, Hrvatska turistička zajednica, Obrtnička komora Zadarske županije a pokrovitelji projekta su Ministarstvo turizma i Ministarstvo poljoprivrede.

Sve informacije o programu, govornicima, izlagačima su na web adresi organizatora www.dantes.biz 
Prijave za sve pripadnike HoReCa industrije za besplatno sudjelovanje na konferenciji primaju se isključivo na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Turistička zajednica Zadarske županije - javni poziv za dodjelu bespovratnih sredstava

Predmet Javnih poziva je dodjela bespovratnih novčanih sredstava Turističke zajednice Zadarske županije događanjima, kao i projektima koji omogućuju i obogaćuju ponudu posebnih interesa. Cilj potpora je jačanje ponude i motiva dolazaka, kao i podizanje vidljivosti regionalnog brenda, te su upućeni subjektima javnog i privatnog sektora, a obuhvaća 2 različita modela:

1.  POTPORE DOGAĐANJIMA

2. POTPORE ZA RAZVOJ PROGRAMA TURISTIČKIH PROIZVODA POSEBNIH INTERESA

KONKURENTNOST TURISTIČKOG GOSPODARSTVA - Javni poziv za kandidiranje projekata - otvoren do 5. svibnja 2023.

MINISTARSTVO TURIZMA I SPORTA
objavljuje JAVNI POZIV za kandidiranje projekata za dodjelu bespovratnih sredstava temeljem Programa konkurentnosti turističkog gospodarstva 

1. Predmet javnog poziva dodjeljuje bespovratna sredstva za podizanje konkurentnosti turističkog gospodarstva kroz zelenu i digitalnu tranziciju u turizmu, a provodi se kroz Mjere Programa:
• Mjera A - Restorani
• Mjera B — Agencije
• Mjera C — Plovni objekti za krstarenje
2. Za dodjelu bespovratnih sredstava prijaviti se mogu: subjekti malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge) registrirani za ugostiteljske i/ili turističke djelatnosti.
3. Javni poziv otvoren je od 5. travnja do zaključno 5. svibnja 2023. do 16.00 sati.
4. Prijave se obvezno podnose online (uključujući priloge), putem online prijavnog obrasca temeljenog na elektroničkoj usluzi TuRiznica koja je dostupna putem sustava eGradani. Informacije o Javnom pozivu objavljuju se na mrežnim stranicama Ministarstva turizma i sporta u rubrici Javni pozivi i natječaji.
Prijavitelj po predmetnom Javnom pozivu može podnijeti jednu prijavu
 
Cjeloviti tekst Programa s popratnom dokumentacijom sastavni je dio ovog Javnog poziva i nalazi se na internetskim stranicama Ministarstva turizma i sporta u rubrici Javni pozivi i natječaji
 

Održane konstituirajuće sjednice cehova u HOK-u

U organizaciji Hrvatske obrtničke komore održane su prve konstituirajuće sjednice radnih tijela HOK-e, u kojima (prema kriteriju zastupljenosti) ima i predstavnika Obrtničke komore Zadarske županije.

ODRŽANA 1. KONSTITUIRAJUĆA SJEDNICA (video) SEKCIJE DIMNJAČARA HRVATSKE OBRTNIČKE KOMORE
08.02.2023.
nema predstavnika

ODRŽANA 1. KONSTITUIRAJUĆA SJEDNICA (video) CEHA FRIZERA I KOZMETIČARA HRVATSKE OBRTNIČKE KOMORE

06.02.2023.
predstavnik: Gordana Katulić Jakić - član Ceha frizera i kozmetičara

ODRŽANA 1. KONSTITUIRAJUĆA SJEDNICA ( video ) CEHA GRADITELJSTVA HRVATSKE OBRTNIČKE KOMORE
08. veljače 2023.
predstavnik: Dinko Adžić - član Ceha graditeljstva HOK-e

 
08. veljače 2023.
predstavnik: Josip Smoljan -predsjednik Ceha trgovine HOK-e
 
07. veljače 2023.
predstavnik: Đon Sereći - član Sekcije fotografa HOK-e
 
06. veljače 2023.
predstavnik: Hrvoje Grandov - član Sekcije IT HOK-e
 
06. veljače 2023.
nemamo predstavnika
 
01. veljače 2023.
Predstavnik: Marin Deur - član Čeha prijevoznika HOK-e

PODSJETNIK - Obrtnici „paušalisti“ – prijava dohotka na Obrascu PO-SD i PO-SD-Z

Podsjećamo da su obrtnici obveznici paušalnog oporezivanja dohotka krajem svake godine, a sada najkasnije do 16. siječnja 2023. godine, dužni predati godišnje izvješće o ostvarenom dohotku za 2022. godinu na Obrascu PO-SD.

Ako je obrtnik tijekom godine obavljao zajedničku djelatnost obrta, obvezan je kao nositelj zajedničke djelatnosti također do 16. siječnja 2023. dostaviti Obrazac PO-SD-Z, ali i obrazac PO-SD kao i svaki supoduzetnik u tom zajedničkom obrtu. U tom slučaju, u Obrascu PO-SD, nositelj i supoduzetnik iskazat će samo svoj udio u zajednički ostvarenom dohotku, te time podmiriti i samo udio u paušalnom porezu na dohodak, sukladno zahtjevu Hrvatske obrtničke komore.

Podsjećamo da obrtnik „paušalist“ u svrhu oporezivanja porezom na dohodak vodi samo evidenciju o prometu Obrazac KPR, u kojem je obvezan evidentirati sve iznose naplaćene u gotovini i bezgotovinskim putem.

Izvješćem o ostvarenim primicima na Obrascu PO-SD, utvrdit će se da li je obveznik ostvario veći ili manji dohodak od utvrđenog u rješenju. Eventualno utvrđeno dugovanje kao razliku godišnjeg paušalnog poreza obveznik dužan platiti s danom podnošenja izvješća, a eventualno utvrđenu preplatu porezni obveznik može zatražiti kao povrat na svoj poslovni račun ili koristiti za buduće akontacije.

Podsjećamo obveznike da se primljene potpore Hrvatskog zavoda za zapošljavanje za samozapošljavanje, ne evidentiraju u Obrascu PO-SD jer se primljene potpore smatraju neoporezivim primitkom, a ne primitkom od samostalne djelatnosti.

Razlika manje naplaćenog paušalnog poreza uplaćuje se na uplatni račun poreza na dohodak i prireza poreza na dohodak grada / općine prema prebivalištu ili uobičajenom boravištu obrtnika, uz oznaku modela uplate HR 68, brojčane oznake poreza na dohodak koji se utvrđuje paušalno – 1449 te OIB-a. fizičke osobe.

PO-SD i PO-SD-Z obrasci ispunjavaju se i predaju u vrijednosti kuna.

Obrazac PO-SD i Obrazac PO-SD-Z

Obrtnička komora

Zadarske županije

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

DIGITALNO POSLOVANJE OBRTNIKA

PORTAL OBRTNOG REGISTRA

Image

DIZAJN I ODRŽAVANJE: Point Web Factory

     Službene mrežne stranice Obrtničke komore Zadarske županije