Pozivamo vas na webinar „Inozemni radnici rješenje za nedostatak zaposlenika – kako vam agencije mogu pomoći u posredovanju i njihovom zapošljavanju“ koji će se održati 2. svibnja 2023. godine, s početkom u 10:00 sati, putem Teams platforme.
Radnik je važan čimbenik u svakom poslovnom okruženju, posebno u ugostiteljstvu, no kako zadržati radnu snagu i privući kvalitetan kadar u Hrvatskoj, a ove godine je goruće pitanje.
Zbog nedostatka domaće radne snage, poslodavci se posljednjih nekoliko godina okreću drugim tržištima, a broj stranih radnika se iz godine u godinu povećava. Ako se poslodavac odluči za uvoz radne snage, važno je da se upozna s propisanim postupcima i vremenom potrebnim za dobivanje dokumentacije.
Iz tog razloga odlučili smo organizirati webinar na kojem će profesionalni predstavnici agencija za zapošljavanje podijeliti svoja iskustva o svim pozitivnim i negativnim stranama zapošljavanja stranaca.
Webinaru se možete priključiti putem poveznice , a dovoljno je kliknuti na istu i zatražiti priključenje nakon kojeg ste sudionik sastanka.
Koncept webinara
Predviđeno trajanje webinara je oko sat i pol vremena, uključujući uvodni dio u obliku rasprave panela tijekom kojeg ćemo raspraviti sljedeće:
- Osnovni pregled trenutne zakonske regulative s naglaskom na specifičnosti pojedinih županija/regija utemeljenih na iskustvu.
- Kako uopće funkcionira traženje radnika preko agencije? Koji su koraci u samoj sekciji? Tko je odgovoran za koji dio procesa? Koje su obaveze jedne i druge strane?
- Kako prepoznati „lažnu“ agenciju?
- Odgovornost obrtnika, s jedne strane, i agencije, s druge strane, u procesu traženja radnika.
- Trebam stranog radnika, koji je proces zapošljavanja?
Sugovornici:
- Nataša Kačar, Posao u turizmu; https://www.posaouturizmu.hr/
- Ivana Pavičić, Top Job; https://topjob.hr
- Danijela Skorić, Actum Zadar; https://www.actum.hr/
- Tomislav Adamić; https://ryan-international.hr/
Moderator: Krešimir Tomić, Hrvatska obrtnička komora
Najvažniji dio ovog webinara jesu pitanja i odgovori, odnosno mogućnost informiranja obrtnika o svim detaljima procesa zapošljavanja stranih radnika.
U slučaju dodatnih pitanja, slobodno nam se javite na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. (Krešimir Tomić).
MINISTARSTVO TURIZMA I SPORTA
objavljuje JAVNI POZIV za kandidiranje projekata za dodjelu bespovratnih sredstava temeljem Programa konkurentnosti turističkog gospodarstva
U organizaciji Hrvatske obrtničke komore održane su prve konstituirajuće sjednice radnih tijela HOK-e, u kojima (prema kriteriju zastupljenosti) ima i predstavnika Obrtničke komore Zadarske županije.
ODRŽANA 1. KONSTITUIRAJUĆA SJEDNICA (video) SEKCIJE DIMNJAČARA HRVATSKE OBRTNIČKE KOMORE
08.02.2023.
nema predstavnika
ODRŽANA 1. KONSTITUIRAJUĆA SJEDNICA (video) CEHA FRIZERA I KOZMETIČARA HRVATSKE OBRTNIČKE KOMORE
06.02.2023.
predstavnik: Gordana Katulić Jakić - član Ceha frizera i kozmetičara
ODRŽANA 1. KONSTITUIRAJUĆA SJEDNICA ( video ) CEHA GRADITELJSTVA HRVATSKE OBRTNIČKE KOMORE
08. veljače 2023.
predstavnik: Dinko Adžić - član Ceha graditeljstva HOK-e
Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) u sklopu projekta „Razvoj mreže poduzetničkih potpornih institucija (PPI) putem Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) – Faza 2 “ ( BOND 2 ) poziva potencijalne poduzetnike, poduzetnike početnike kao i poduzetnike u fazi rasta i razvoja da se prijave za besplatnu uslugu mentorstva odnosno uključivanje u mrežu mentora . Ovo je prva mreža ovakve vrste koja povezuje stručnjake raznih profila na razini cijele Republike Hrvatske, a koji će biti na raspolaganju kao mentori poduzetnicima u pokretanju i razvoju poslovanja.
Tko se može prijaviti?
Korisnici koji će sudjelovati u procesu testiranja mentorskih usluga mogu biti pravne osobe definirane kao mikro i mali poduzetnici sa sjedištem na području Republike Hrvatske ili fizičke osobe s namjerom osnivanja mikro ili malog poduzeća sa sjedištem u Republici Hrvatskoj.
Područje mentoriranja i vrste mentorskih usluga
Mentorska mreža sastoji se od mentora savjetnika i mentora za razvoj poslovanja, okupljenih oko jednog područja poslovne stručnosti ili sektora gospodarske djelatnosti .
Mentori će usluge mentoriranja poduzetnika pružati kroz mrežu poduzetničkih potpornih institucija (PPI) , koje su članice Mreže BOND. Riječ je o razvojnim agencijama, poduzetničkim centrima ili akceleratorima, poslovnim inkubatorima, tehnološkim parkovima, centrima kompetencija.
Kako se poduzetnici mogu prijaviti?
Pozivamo potencijalne poduzetnike, poduzetnike početnike kao i poduzetnike u fazi rasta i razvoja da se prijave za uslugu mentorstva putem prijavnog obrasca (u privitku) poduzetničkoj potpornoj instituciji (PPI-ju) na području svoje županije koja sudjeluje u mentorskom procesu kao dio mentorskog tima. Ova je usluga za poduzetnike BESPLATNA .
Testiranje procesa mentoriranja
Mentoriranje je termin savjetovanja koje mentor pruža korisniku u trajanju od 60 minuta.
Korisnici će prije početka mentoriranja dobiti preporuku poduzetničke potporne institucije (PPI) o predloženim mentorima temeljem podnesene prijave. Na temelju evaluacije potreba za mentoriranje, PPI odabire do 3 mentora koji najbolje odgovaraju potrebama poduzetnika, povezuje korisnika i mentora elektroničkim putem te razmjenjuje kontakt podatke, šalje mentorski obrazac i navodi pravila u procesu testiranja mentoriranja. Korisnik i mentor samostalno dogovaraju termin sastanka u vrijeme i na mjestu na kojem im odgovara. Mjesto održavanja mentoriranja može biti uživo ili online.
Tijekom procesa testiranja mentorske mreže, poduzetnik može provesti najviše 30 sati mentoriranja s 1 ili više mentora.
Uspostavom mreže mentora stvorena je jedinstvena nacionalna mreža u Hrvatskoj kao jedna od usluga za poduzetnike u okviru projekta BOND 2. Time je svim postojećim budućim poduzetnicima osiguran ravnomjeran pristup poslovnim znanjima, vještinama i informacijama ključnim za rast i razvoj poslovanja.
15. OSI – INFORMACIJE:
Jedan dan boravka podmiruje OK Zadraške županije (samo za aktivne obrtnike).
Nakon navedenog datuma, agencija neće biti u mogućnosti jamčiti smještaj, ako isti nije rezerviran.
Kontakt osoba za info i prijave : Klaudia Miljanić tel: 319-273; e-mail: klaudia. Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
U srijedu 18. siječnja 2023. u prostorijama Hrvatske obrtničke komore održana je 1. konstituirajuća sjednica Čeha za ribarstvo i akvakulturu HOK-a u mandatnom razdoblju 2022. – 2026.
Sjednici je prisustvovalo svih sedam imenovanih članova Sekcije koje je uvodno pozdravio novoizabrani predsjednik Čeha Stjepan Nedoklan. Prisutne je pozdravio i predsjednik HOK-a Dalibor Kratohvil koji je ovaj Čeh istaknuo kao dobar primjer uspješnog funkcioniranja čehova.
Na sjednici je dogovoreno da će se, kao i do sada, održavati četiri sjednice Čeha godišnje, a po potrebi i dodatne video sjednice.
Kao glavna problematika koju je potrebno riješiti ove godine jesu ribarski alati plivarice i koće, a također je zaključeno da je potrebno zatražiti sastanak s Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture te Ministarstvom poljoprivrede, Upravom ribarstva.
" Hotel IADERA u Petrčanima i ove godine domaćin WINE EnoGASTRO VIP Event - Međunarodna konferencija vinskih, ugostiteljskih i gastronomskih znalaca !
17. ožujka 2023. od 13 do 21 sata Falkensteiner & Spa IADERA - FORTIS, Zadar - Petrčane
Tradicija koja traje sedmu godinu uz do sada U Splitu će biti naš 30-ti VIP Event!
I u 2023. godini bit će to sadržajno iznimno bogat i još posebniji WINE EnoGASTRO VIP Event.
Edukativni je to događaj koji je usmjeren na restoratere, hotelijere, ugostitelje te općenito na HoReCa sektor, naš turizam i gospodarstvenike usko vezane uz turizam i ugostiteljstvo.
Pozvani su svi pripadnici spomenutih industrija koji žele ulagati u svoj poslovni razvoj, učiti od vrhunskih međunarodnih stručnjaka, te se poslovno povezati s mnogim kolegama.
Nakon iznimno dobro posjećenog i vrlo kvalitetnog edukativnog eventa u 2022. godini, i ove se godine Wine EnoGASTRO VIP Event održava u vrhunskom ambijentu dvorane FORTIS u Petrčanima.
U 2022. godini WINE EnoGASTRO VIP Eventi - konferencije bile su iznimno dobro posjećene, pa je na pet događaja u Rijeci, Novigradu, Zadru, Splitu i Zagrebu okupljeno više od 1800 gostiju iz ugostiteljsko-turističke struke, sudjelovalo je čak 25 govornika i edukatora s 21 različitom temom, a svoje kuharsko umijeće i specijalitete prezentiralo je ukupno više od 30 Chefova - kuharskih majstora. Gosti su se mogli educirati kroz degustaciju 50 različitih lokalnih specijaliteta koji su bili sljubljeni s vrhunskim vinima vinara koji su bili partneri eventa.
Ograničen je broj izlagača i daje veliki naglasak hrvatskim lokalnim proizvođačima i promociji lokalne enogastronomije, kao i na edukaciji svih aktera našeg turizma.
Posebnost događaja je i ta da je organizator iu 2023. godini u suradnji s brojnim partnerima i izlagačima svojim uzvanicima omogućio potpuno besplatno sudjelovanje:
- besplatan ulaz za uzvanike,
- besplatno korištenje čaše (bez kaucije i bonova),
- besplatne degustacije, predavanja, radionice i edukacije,
- besplatne enogastronomske edukacije i prezentacije.
Gosti će moći uživati u enogastronomskim radionicama i prezentacijama koje će voditi vrhunski međunarodni i hrvatski predavači, sommelieri, ugostitelji, barmeni, chefovi i baristi; dok će između predavanja i radionica svi gosti imati priliku degustirati proizvode ili poslušati prezentacije brojnih vrlo kvalitetnih izlagača te se s njima poslovno povezati i dogovoriti suradnju.
Svoju potporu ovom za turizam važnom projektu i ove godine dali su Zadarska županija, Turistička zajednica Zadarske županije, Grad Zadar, Hrvatska turistička zajednica, Obrtnička komora Zadarske županije a pokrovitelji projekta su Ministarstvo turizma i Ministarstvo poljoprivrede.
Sve informacije o programu, govornicima, izlagačima su na web adresi organizatora www.dantes.biz
Prijave za sve pripadnike HoReCa industrije za besplatno sudjelovanje na konferenciji primaju se isključivo na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. „
Predmet Javnih poziva je dodjela bespovratnih novčanih sredstava Turističke zajednice Zadarske županije događanjima, kao i projektima koji omogućuju i obogaćuju ponudu posebnih interesa. Cilj potpora je jačanje ponude i motiva dolazaka, kao i podizanje vidljivosti regionalnog brenda, te su upućeni subjektima javnog i privatnog sektora, a obuhvaća 2 različita modela:
2. POTPORE ZA RAZVOJ PROGRAMA TURISTIČKIH PROIZVODA POSEBNIH INTERESA