Fax:

023/311-383

Email:

Adresa:

23000 Zadar, Široka ulica 1/lll

JAVNI POZIV – Iskaz interesa za sudjelovanjem u regionalnim lancima vrijednosti Jadranske Hrvatske

Wine EnoGASTRO VIP Event ponovno u Zadru!

2 Zadar

Šest uzastopnih godina Wine EnoGASTRO VIP Event piše fantastične priče diljem Hrvatske te se tradicija u Zadru nastavlja i ove godine.

Falkensteiner Hotel & Spa Iadera ugostit će Wine EnoGASTRO VIP Event 15. ožujka 2022. godine početkom 14. sata. Program edukacije i druženja traje do 19 sati.
 
Iznimno kvalitetan edukativni program obogaćen je vrlo posebnim edukacijskim gastronomskim prezentacijama raznih lokalnih specijaliteta.
 
Ulaz je BESPLATAN, no moguć isključivo gostima koji su dobili pozivnicu te su se prijavili na na email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Događaj će se održati u skladu s tadašnjim aktualnim COVID-om!
 
Partneri projekta su Falkensteiner hotel & Spa IADERA, Zadarska županija, TZ Zadarske županije, Grad Zadar, Obrtnička komora Zadarske županije, Hrvatska turistička zajednica, HGK ŽK Zadar, pokrovitelji projekta su Ministarstvo turizma i Ministarstva poljoprivrede.
 
Vlasnici HORECA objekata (hotela, restorana, konoba,...) direktori hotela, nabave, FB manageri,.. koji žele biti dio našeg događaja mogu se obratiti s iskazanim interesom i upitom na email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Kako biste na vrijeme saznali sve o događajima pozivamo Vas da našu stranicu WINE ENOGASTRO VIP EVENT pratite na društvenim mrežama Facebooku i Instagramu!
Cjelokupni program, popis govornika i predavača, kuharskih Chefova, partnera kao i sve ostale informacije možete pronaći na našoj web stranici https://www.dantes.biz/
 

Obrtnici „paušalisti“ – prijava dohotka na Obrascu PO-SD i PO-SD-Z

Obrtnici obveznici paušalnog oporezivanja dohotka krajem svake godine, a najkasnije do 15. siječnja 2022. godine dužni su predati godišnje izvješće o ostvarenom dohotku u prethodnoj 2021. godini na Obrascu PO-SD.
Ta je obveza propisana Pravilnikom o paušalnom oporezivanju samostalnih djelatnosti, članak 7. stavak 4. (Narodne novine 1/2021), čije se odredbe i pripadajući propisani obrasci primjenjuju u poreznim postupcima za 2021. godinu.
 
Podsjećamo da obrtnik „paušalist“ ne vodi poslovne knjige, osim evidencije o prometu Obrazac KPR, u kojem je obvezan evidentirati sve iznose naplaćene u gotovini i bezgotovinskim putem.
 
Izvješćem o ostvarenim primicima na Obrascu PO-SD, utvrdit će se je li obveznik ostvario veći ili manji dohodak od utvrđenog u rješenju. Stupanjem na snagu novog Pravilnika, od 1. siječnja 2020. godine, fizičkim osobama koje plaćaju paušalni porez na dohodak ukinulo se izdavanje poreznih rješenja te se paušalistima uvodi obveza plaćanja predujma poreza na dohodak tijekom poreznog razdoblja na temelju samozaduživanja, a prema podacima iz godišnjeg izvješća koje se podnosi na Obrascu PO-SD. Eventualnu razliku godišnjega paušalnog poreza porezni je obveznik dužan platiti s danom podnošenja izvješća.
 
Podsjećamo obveznike da se primljene potpore Hrvatskog zavoda za zapošljavanje za očuvanje radnih mjesta, kao i potpore za samozapošljavanje, ne evidentiraju u Obrascu PO-SD jer se primljene potpore smatraju neoporezivim primitkom, a ne primitkom od samostalne djelatnosti.
 
Prema Naredbi o načinu uplaćivanja prihoda proračuna, obveznih doprinosa te prihoda za financiranje drugih javnih potreba u 2021. godini (Nar. nov., br. 11/21.), paušalni porez uplaćuje se na uplatni račun poreza na dohodak i prireza poreza na dohodak grada / općine prema prebivalištu ili uobičajenom boravištu obrtnika, uz oznaku modela uplate HR 68, brojčane oznaka poreza na dohodak koji se utvrđuje paušalno – 1449 te OIB-a fizičke osobe.
 
Na isti uplatni račun uplaćuje se i razlika manje uplaćenog paušalnog poreza na dohodak za proteklu godinu, a koja je utvrđena prema godišnjem izvješću koje se podnosi na Obrascu PO-SD. Obrtnici su razliku godišnjega paušalnog poreza obvezni uplatiti s danom podnošenja izvješća, a najkasnije do 15. siječnja 2022. godine za 2021. godinu.
 
Izvješća se podnose na obrascima PO-SD i PO-SD-Z.
 
Sekcija računovođa Hrvatske obrtničke komore izradila je nove obrasce PO-SD i PO-SD-Z kao pomoć obrtnicima prilikom podnošenja obveznih prijava Poreznoj upravi.
 
Izrađen je i novi obrazac DOH i obrazac P-PPI koji će se popunjavati prilikom podnošenja godišnje prijave poreza na dohodak za 2021. a najkasnije do 28. veljače 2022. i to za obrtnike koji vode poslovne knjige prema Zakonu o porezu na dohodak.
 
Svi obrasci biti će objavljeni na web stranici HOK-a https://www.hok.hr/gospodarstvo-i-savjetovanje/obrasci-za-poslovanje-obrta.
 
Prošle je godine prvi put uvedeno podnošenje Obrasca PO-SD-Z kod paušalista koji obavljaju zajedničku djelatnost obrta. Prema čl. 8. st. 1. Pravilnika, nositelj zajedničke djelatnosti koji porez na dohodak od zajedničke djelatnosti utvrđuje u paušalnoj svoti, obvezan je najkasnije 15 dana nakon isteka kalendarske godine podnijeti nadležnoj ispostavi Porezne uprave Izvješće nositelja o paušalnom dohotku od zajedničke samostalne djelatnosti i supoduzetnicima u zajedničkoj djelatnosti na obrascu PO-SD-Z. Obrazac PO-SD-Z se dostavlja za 2021. godinu najkasnije do 15. siječnja, a popunjava ga samo imenovani nositelj zajedničke djelatnosti. Nositelj zajedničke djelatnosti obvezan je dostaviti Poreznoj upravi Obrazac PO-SD-Z, dok su oba porezna obveznika – nositelj zajedničke djelatnosti i supoduzetnik – obvezni podnijeti i Obrazac PO-SD. U Obrascu PO-SD nositelj i supoduzetnik iskazat će svoj udio u zajednički ostvarenom dohotku 2022. godine.
 
 U prilogu - Obrazac PO-SD i Obrazac PO-SD-Z

Stožer civilne zaštite RH donio nove Odluke - popuštaju se epidemiološke mjere

Zbog povoljnih epidemioloških situacija, Stožer civilne zaštite RH donio je nove Odluke:

1.  Odluku o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprečavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja

- na javnim okupljanjima na otvorenom prostoru može biti 200 osoba, no ako svi prisutni imaju EU digitalne COVID potvrde više nema ograničenja broja prisutnih
- u zatvorenim prostorima na okupljanjima može biti do 100 osoba, no ako svi prisutni imaju COVID potvrde više nema ograničenja
- proizvodi se radno vrijeme ugostiteljskih objekata do 2 sata ujutro, a to se odnosi i na javno okupljanje i manifestacije
- ukida se i ograničenje radnog vremena kasina, automat klubova i uplatnih mjesta za klađenje, koje je do sada bilo do ponoći

Nužne epidemiološke mjere iz ove Odluke određuju se u trajanju do 15. travnja 2022. godine.

2.  Odluku o prestanku važenja Odluke o posebnom načinu rada tržnica za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19

3.  Odluku o prestanku važenja Odluke o načinu održavanja pogreba i posljednjih ispraćaja

4.  Odluku o izmjenama i dopunama Odluke o uvođenju posebnih sigurnosnih mjera obaveznog testiranja na virus SARS-CoV-2 i obaveznog predočenja dokaza o testiranju, cijepljenju ili preboljenju zaraznih bolesti COVID-19 u djelatnosti socijalne skrbi

5.  Odluku o prestanku važenja Odluke o mjerama prilikom sklapanja braka i životnog partnerstva

6.  Odluku o prestanku važenja Odluke o mjerama za vozače teretnih vozila međunarodnog transporta za vrijeme proglašenja epidemije bolesti COVID-19

7.  Odluku o prestanku važenja Odluke o načinu korištenja dječjih igrališta i otvorenih sportskih igrališta te načinu bavljenja rekreativnim sportom na otvorenom za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19

Odluke stupaju na snagu danas 18. ožujka 2022. godine.

Odluke možete pronaći i na dnu ove stranice.

 

Mjere aktivne politike zapošljavanja za 2022. godinu

Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zapošljavanje na sjednici, održanoj 28. prosinca 2021. usvojilo je Mjere aktivne politike zapošljavanja za 2022. godinu. Putem 8 vrsta mjera planira se uključiti 27.000 nezaposlenih i zaposlenih osoba. Za mjere aktivne politike zapošljavanja u 2022. godini biti će utrošeno ukupno 1.021.725.800 kuna. Izvori financiranja su državni proračun, Europski socijalni fond plus (ESF+) te Nacionalni plan oporavka i otpornosti (NPOO).

Najvažnije novosti koje donosi program mjera APZ u 2022. u odnosu na 2021. godinu su:

  • Veći iznos potpora za samozapošljavanje
  • Veći iznos potpora za zapošljavanje i pripravništvo
  • Širi spektar prihvatljivih ciljanih skupina korisnika s naglaskom na ranjive skupine
  • Produženo trajanje potpore za pripravništvo do 24 mjeseca
  • Produženo trajanje potpore za zapošljavanje do 24 mjeseca
  • Administrativno rasterećenje korisnika prilikom apliciranja za mjere aktivne politike zapošljavanja
  • Nova pod mjera potpore za samozapošljavanje Mobilnost radne snage - Biram Hrvatsku
  • Mjere financirane iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti

Mjere koje promoviraju zelena i digitalna radna mjesta, koja su ovom trenutku još u fazi razrade, a nakon potpunog usuglašavanja s EK  biti će detaljnije objašnjeni kriteriji za zelena i digitalna radna mjesta na www.mjere.hr.  Postupak bi trebao biti gotov do kraja godine i tada će i biti objavljen. Za dosadašnje mjere - potpore za Očuvanje radnih mjesta (ORM) i Skraćivanje radnog vremena (SRV) planira se nastavak financiranja na način da se očekuje kako će se mjera Skraćivanja radnog vremena provoditi cijelu godinu, a Očuvanje radnih mjesta  ovisno o gospodarskoj situaciji i djelatnostima koje su još pogođene koronavirusom.

Mjere za 2022. godinu su:

HOK Obrtnik plus: Osigurajte povoljniju cijenu električne energije i zaštitite svoje poslovanje

Hrvatska obrtnička komora suradnjom s HEP Opskrbom kroz projekt HOK Obrtnik plus omogućuje najpovoljnije cijene i uvjete koji mogu ponuditi u trenutku ugovaranja usluga.

Pozivamo vas da iskoristite pogodnosti i osigurate povoljnu cijenu električne energije kroz sporazum HOK-a i HEP Opskrbe koji je na snazi ​​do 31. ožujka 2022. godine.

Članovi HOK-a sklapaju ugovor na rok od 2 godine i HEP Opskrba jamči ugovorenu cijenu za jednu godinu te će, bez obzira na nepovoljna tržišna kretanja i očekivani porast cijene, ispoštovati svoju ugovornu obavezu u pogledu komercijalnih uvjeta sve do isteka ugovora o opskrbi.

HEP Opskrba korigira uvjete svaka 3 mjeseca za članice HOK-a kojima ističe ugovor ili koji prvi put ulazi u ugovorni odnos.

Zbog nepovoljnih tržišnih kretanja za buduće ugovore o opskrbi koji će se primjenjivati ​​od travnja ponuđena cijena električne energije bit će viša, ali i dalje najpovoljnija koja se može ponuditi u trenutku dogovora.

Za sve informacije o uvjetima i pogodnostima te izračun popusta članovi HOK-a trebaju se obratiti prodajnim predstavnicima HEP Opskrbe putem besplatnih telefona HEP Opskrbe 0800 5255. Upit poslati putem e-maila  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.   s imenom i prezimenom, pod nazivom obrt i OIB -om. Od predstavnika HEP Opskrbe zatražite svoju neobvezujuću ponudu i doznajte sve o pogodnostima koje vam je osigurala Hrvatska obrtnička komora.

22.03.2022.
Dodatne informacije:

Nakon što je HEP Opskrba poslala obavijest kupcima kategorije Poduzetništvo o promjeni cijene počevši s 1.5.2022., broj sveukupnih poziva i poslanih upita poduzeću značajno je porastao što je dodatno utjecalo na rokove rješavanja svih zahtjeva i pripadajuće papirologije. Samim time iznimno se povećao i broj upita od strane obrtnika, od kojih neki nemaju mogućnost dobiti cijenu koja je trenutno važeća prema Sporazumu jer ista vrijedi za ugovore koji s primjenom započinju od 1.4.2022.

Pravila potpisivanja novih ugovora su kako slijedi:

  1. Kupci koji od ranije imaju sklopljen ugovor po modelu HOK cijene trebaju čekati istek tog ugovora kada će im HEP Opskrba ponuditi nove uvjete temeljem sklopljenog Sporazuma za početak primjene iza 1.4.2022.
  2. Kupci koji imaju od ranije sklopljen ugovor za koji je najavljen porast cijene imat će mogućnost sklapati ugovor po modelu HOK cijene, ali od 1.5.2022. od kada je promjena i najavljena. Kupac ima mogućnost raskida ugovora, a na novi ugovor primijenit će se cijena koju će HEP Opskrba izračunati za razdoblje od 1.5.2022., a koja je prilagođena tržišnim uvjetima.
  3. Novi kupci koji do sada nisu bili kupci HEP Opskrbe mogu sa datumom 1.4.2022. još uvijek sklopiti ugovor, ali sukladno Pravilima o promjeni opskrbljivača do 22.03.2022. potpisani ugovor mora biti poslan na usklađenje Operatoru sustava. Nakon tog roka HEP Opskrba neće dobiti potvrdu o usklađenosti.

Ponavljamo, HEP Opskrba korigira uvjete svaka 3 mjeseca za članove HOK-a kojima ističe ugovor ili koji prvi puta ulaze u ugovorni odnos. Zbog nepovoljnih tržišnih kretanja za buduće ugovore o opskrbi koji će se primjenjivati od travnja, ponuđena cijena električne energije će biti viša, ali i dalje najpovoljnija koja se može ponuditi u trenutku ugovaranja.

Također bismo htjeli napomenuti da novi pregovori s HEP Opskrbom, vezano za daljnje uvjete, još uvijek traju te da u ovoj situaciji molimo za strpljenje. Svakako ćemo Vas pravovremeno izvijestiti o svim najnovijim informacijama.

Unaprijed hvala na razumijevanju i suradnji.

 

Usluga Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje e-Kontrola

 Od 5. siječnja 2022. dostupna je nova e-Usluga Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje e-Kontrola kojom se poslodavcima (pravnim i fizičkim osobama) omogućava da elektroničkim putem dostavljaju dokumentaciju potrebnu za postupak kontrole podataka o kojima ovisi ostvarivanje prava iz mirovinskog osiguranja te preuzimaju zapisnik o kontroli u elektroničkom obliku (e-Zapisnik). 

E-Kontrola nadogradnja je postojeće usluge elektroničkog poslovanja HZMO Lana za uspostavljanje svih vrsta prijava za vođenje matične evidencije HZMO-a. Uključuje dostavu e-dokumentacije u postupku kontrole, i to:

• rekapitulaciju

• popis radnika kojima se staž osiguranja računa s povećanim trajanjem i drugu potrebnu dokumentaciju

• zapisnik o kontroli

Usluzi e-kontrola možete pristupiti putem poveznice https://lana.mirovinsko.hr/. Novu e-Uslugu mogu na jednostavan način koristiti postojeći i novi korisnici, ovlaštene osobe obveznika koji su već registrirani ili se prvi put registriraju u elektroničku uslugu e-Prijave Lana (https://lana.mirovinsko.hr/), bez potrebe dolaska na šaltere HZMO-a. Korisnici se mogu registrirati zasebno za svaku pojedinu uslugu (e-prijave, eMPP-1, e-Kontrola) ili objedinjeno za sve usluge. Detaljne korisničke upute dostupne su na poveznici https://lana.mirovinsko.hr/upute/html. Uvođenjem nove elektroničke usluge e-Kontrola, HZMO dodatno unaprjeđuje svoje digitalno poslovanje i zajedno s već postojećim e-Uslugama pridonosi, osim jednostavnijeg i jeftinijeg poslovanja, i bržem ostvarivanju prava iz mirovinskog osiguranja.

HOK Obrtnik plus - zaštitite poslovanje i uštedite kroz pogodnosti koje osigurava HEP Opskrba

Hrvatska obrtnička komora kroz projekt HOK Obrtnik plus nastavlja osiguravati pogodnosti svojim članovima.

Obzirom na najavljeno značajno povećanje cijena električne energije, posebice kod usluge Zajamčena opskrba, među kojima ima i obrtnika Hrvatska obrtnička komora je kroz projekt HOK Obrtnik plus osigurala najpovoljnije cijene i uvjete koji se mogu ponuditi u trenutku ugovaranja usluge.

Zbog nepovoljnih tržišnih kretanja za ugovore o opskrbi koji će se primjenjivati s datumima u 2022. i 2023. ponuđena cijena električne energije će biti viša, ali i dalje najpovoljnija koja se može ponuditi u trenutku ugovaranja.

Na snazi je Dodatak 5 Sporazuma o poslovnoj suradnji između HOK-a i HEP Opskrbe te Prilog 1 Sporazumu o poslovnoj suradnji između HOK-a i HEP Opskrbe kojim se reguliraju uvjeti suradnje za ugovore s primjenom u siječnju, veljači i ožujku 2022. godine.

Napominjemo, da kroz projekt HOK Obrtnik plus imate zajamčene dvije godine nepromijenjenih cijena bez obzira na tržišna kretanja. Naime, članice HOK-a sklapaju ugovor na rok od 2 godine i HEP Opskrba jamči ugovorenu cijenu za obje godine, do isteka ugovora. Za članice HOK-a kojima ističe ugovor ili koji prvi puta ulaze u ugovorni odnos HEP Opskrba korigira uvjete svaka 3 mjeseca.

Za sve informacije o uvjetima i pogodnostima te izračune popusta članicama HOK-a na raspolaganju je besplatni info telefon HEP Opskrbe 0800 5255.
Upit možete poslati i putem e-maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.  s imenom i prezimenom, nazivom obrta i OIB-om.
Od predstavnika HEP Opskrbe zatražite svoju neobvezujuću ponudu i doznajte sve o pogodnostima koje vam je osigurala Hrvatska obrtnička komora. Uštedite i zaštitite svoje poslovanje.

Obrtnička komora

Zadarske županije

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

DIGITALNO POSLOVANJE OBRTNIKA

PORTAL OBRTNOG REGISTRA

Image

DIZAJN I ODRŽAVANJE: Point Web Factory

     Službene mrežne stranice Obrtničke komore Zadarske županije