Fax:

023/311-383

Email:

Adresa:

23000 Zadar, Široka ulica 1/lll

Potpore za samozapošljavanje 2024.

Dana 1. 1. 2024. godine, Hrvatski zavod za zapošljavanje objavio je uvjete za ostvarivanje prava na potpore za samozapošljavanje i potpore za samozapošljavanje – zeleno/digitalno.

Potpora se može dodijeliti: Nezaposlenoj osobi za pokrivanje troškova osnivanja i započinjanja poslovanja poslovnog subjekta (npr. obrt).

Ciljana skupina: Nezaposlene osobe prijavljene u evidenciju nezaposlenih osoba koju vodi Zavod.

Trajanje mjere: 24 mjeseca

Visina subvencije i prihvatljive djelatnosti za POTPORU ZA SAMOZAPOŠLJAVANJE:

Iznos potpore male vrijednosti za samozapošljavanje određuje se prema budućoj registriranoj djelatnosti poslovnog subjekta, a u skladu s Nacionalnom klasifikacijom djelatnosti (NKD 2007.).

Potpora se može dodijeliti za tri skupine korisnika:

  1. SKUPINA do 15.000,00 EUR
  • (C) prerađivačka industrija (odjeljci 25 – 33)
  • (F) građevinarstvo (odjeljci: 41- 43)
  1. SKUPINA do 10.000,00 EUR
  • (C) prerađivačka industrija (odjeljci 25 – 33)
  • (F) građevinarstvo (odjeljci: 41- 43)
  1. SKUPINA do 7.000,00 EUR
  • (D) opskrba električnom energijom, plinom, parom i klimatizacija (odjeljak 35)
  • (E) opskrba vodom; uklanjanje otpadnih voda i gospodarenje otpadom te djelatnosti sanacije okoliša (odjeljci 36-39)
  • (G) Trgovina na veliko i na malo; popravak motornih vozila i motocikala (svi odjeljci osim 47.99)
  • (H) Prijevoz i skladištenje
  • (I)   Djelatnosti pružanja smještaja i pripreme i usluživanja hrane (samo odjeljak 56)
  • (M) Stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti (svi odjeljci osim: 69.1)
  • (Q) Djelatnosti zdravstvene zaštite i socijalne skrbi
  • (N) Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti (svi odjeljci osim: 77, 78 i 79)
  • (P) Obrazovanje
  • (R) Umjetnost, zabava i rekreacija (svi odjeljci osim 93.19)
  • (S) Ostale uslužne djelatnosti (svi odjeljci osim 94)

Visina subvencije i prihvatljive djelatnosti za POTPORU ZA SAMOZAPOŠLJAVANJE – ZELENO/DIGITALNO:

Iznos potpore male vrijednosti za samozapošljavanje određuje se prema budućoj registriranoj djelatnosti poslovnog subjekta, a u skladu s Nacionalnom klasifikacijom djelatnosti (NKD 2007.).

Potpora se može dodijeliti za tri skupine korisnika:

  1. SKUPINA do 20.000,00 EUR
  • (C) prerađivačka industrija (odjeljci 25 – 33)
  • (F) građevinarstvo (odjeljci: 41- 43)
  1. SKUPINA do 15.000,00 EUR
  • (C) prerađivačka industrija (odjeljci 25 – 33)
  • (F) građevinarstvo (odjeljci: 41- 43)
  1. SKUPINA do 10.000,00 EUR
  • (D) opskrba električnom energijom, plinom, parom i klimatizacija (odjeljak 35)
  • (E) opskrba vodom; uklanjanje otpadnih voda i gospodarenje otpadom te djelatnosti sanacije okoliša (odjeljci 36-39)
  • (G) Trgovina na veliko i na malo; popravak motornih vozila i motocikala (svi odjeljci osim 47.99)
  • (H) Prijevoz i skladištenje
  • (M) Stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti (svi odjeljci osim: 69.1)
  • (Q) Djelatnosti zdravstvene zaštite i socijalne skrbi
  • (N) Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti (svi odjeljci osim: 77, 78 i 79)
  • (P) Obrazovanje
  • (R) Umjetnost, zabava i rekreacija (svi odjeljci osim 93.19)
  • (S) Ostale uslužne djelatnosti (svi odjeljci osim 94)

Priručniku o zelenim i digitalnim radnim mjestima možete pristupiti na poveznici: https://mjere.hr/katalog-mjera/zelena-i-digitalna-radna-mjesta/

Navedeni iznosi predstavljaju najveći mogući iznos potpore koji se može dodijeliti sukladno registriranim djelatnostima, dok će se konačna visina dodijeljene potpore za samozapošljavanje odrediti temeljem procjene opravdanosti početnog ulaganja sukladno iskazanim potrebama u dostavljenom poslovnom planu i troškovniku, koji je sastavni dio poslovnog plana.

PRIHVATLJIVI TROŠKOVI:

Potpora za samozapošljavanje dodjeljuje se primjenom:

a) fiksnog iznosa (unaprijed određen za inicijalne troškove osnivanja i registracije poslovnog subjekta, troškove rada podnositelja zahtjeva kao zaposlene osobe na puno radno vrijeme te uobičajene tekuće troškove za prvih nekoliko mjeseci poslovanja (trošak knjigovodstva, zakup poslovnog prostora, obvezne članarine, administrativni troškovi, troškovi sitnog inventara, sirovine i potrošnog materijala,  troškovi izrade mrežne stranice i oglašavanja i slično)

b) varijabilnog iznosa (razlikuju se ovisno o registriranoj djelatnosti za koju se dodjeljuje potpora, 4 kategorije: kupnja nove opreme neophodne za obavljanje djelatnosti te koja traje, odnosno se koristi u vremenu dužem od jedne godine (npr. strojevi, tehnika, alati, informatička oprema i dr.), kupnja ili zakup licenciranih IT programa, kupnja novih prijevoznih sredstava (neophodnih za obavljanje djelatnosti), kupnja franšiza)

Trošak PDV-a iskazan na računima kao i ostale vrste troškova koje se ne nalaze na popisu prihvatljivih troškova nisu prihvatljive za financiranje kroz varijabilni iznos potpore.

Naknadne izmjene troškovnika nakon potpisa ugovora o dodjeli potpore nisu prihvatljive.

Navedeni prihvatljivi troškovi moraju:

  • biti nužni za izvođenje aktivnosti navedenih u poslovnom planu,
  • odgovarati realnim tržišnim cijenama,
  • biti evidentirani na računu poslovnih subjekta u poreznoj ili računovodstvenoj dokumentaciji, s originalima dokumenata kojima se dokazuju navedeni troškovi.

Trajanje javnog poziva:

Zahtjevi za dodjelu potpore zaprimaju se najkasnije do 30. 9. 2024. godine, odnosno do utroška osiguranih sredstava.

Termini za radionice za samozapošljavanje: https://radionice.hzz.hr/

Napomena: Pohađanje radionice donosi 5 bodova koji će dodatno ojačati vaš poslovni plan.

Više informacija: https://mjere.hr/mjere/potpore-za-samozaposljavanje-2024/

Pojmovnik

Opći uvjeti korištenja mjera aktivne politike zapošljavanja u 2024. godini

Održan seminar novih tehnika šišanja i bojanja

Kako smo i najavili, jučer je u dvorani hotela "Falkensteiner Hotel & Spa Iadera" Punta skala, Petrčane, održan seminar novih tehnika šišanja i bojanja kose u organizaciji Kanso Academy i Ceha frizera Obrtničke komore Zadarske županije. Na seminaru je sudjelovalo preko 200 frizera iz četiri županije: Zadarske, Splitsko-Dalmatinske, Šibensko-kninske i Ličko-senjske županije. S pozdravom dobrodošlice sudionicima se obratila predsjednica Obrtničke komore Zadarske županije Vesna Parić te naglasila da ovaj seminar obećava bogatstvo novih informacija i tehnika šišanja i najnovijih tehnika bojanja te uz riječi zahvalnosti – organizatorima i onima koji su dali financijsku potporu i omogućili održavanje ovog seminara. Riječi dobrodošlice sudionicima uputila je i predsjednica čeha frizera Obrtničke komore Zadarske županije Gordana Jakić Katulić koja je uz djelatnika Komore Klaudija Miljanića omogućila i ujedinila kolegice i kolege iz četiri županije da dođe do ostvarenja ovog veličanstvenog događaja. Program Look&learn seminar Kanso akademije bio je prožet najnovijim trendovima za 2023.-2024.godinu koji su predstavljeni u Londonu na Salon International te najnovijim tehnikama šišanja i tehnikama bojanja uživo na 5-6 modela. Seminar je bio namijenjen frizerima koji žele biti u toku sa aktualnim trendovima. Kanso Academy tim činili su predavači koji su svojim cjelovitim i profesionalnim pristupom polaznicima ponudili edukaciju:
Marina Jagarčec
Ivan Jagarčec,
Jelena Peršić Trninić
Marieta Bilorević

frizeri Kanso1 Vesna frizeri GOGa friz Frizeri Kanso frieri Kanso2

Najava 26. Susreta ribara Hrvatske obrtničke komore

Zadovoljstvo nam je najaviti tradicionalni 26. Susret ribara Hrvatske obrtničke komore koji će se održati u Šibeniku od 26. do 28. listopada 2023. godine u Hotelskom naselju Solaris, Hotel Ivan .

Domaćin 26. Susreta ribara je Obrtnička komora Šibensko- kninske županije.

Na ovogodišnjem Susretu ribara kroz izlaganja i panel raspravu razmotrit će se sljedeće aktualne teme:

  • Aktualno stanje i budućnost hrvatskog ribarstva
  • Novi propisi i inspekcijski nadzor u ribarstvu
  • Izazovi Nature 2000 i Strategije EU-a za bioraznolikost do 2030. godine
  • Rezultati provedenih mjera za očuvanje bioloških resursa i trenutno stanje stokova u moru i
  • Iskoristivost sredstava iz EU fondova i naredno programsko razdoblje

Prihvaćen prijedlog Hrvatske obrtničke komore – veći pragovi blagajničkih maksimuma

U Narodnim novinama br. 1/24 objavljen je Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o fiskalizaciji u prometu gotovinom kojim su od 3. siječnja 2024. godine povećani pragovi blagajničkog maksimuma i to za mikro subjekte i fizičke osobe s dosadašnjim iznosom 1.327,23 eura na 2.000,00 eura; za muške subjekte s 6.636,14 eura na 7.000,00 eura, za srednje subjekte s 10.617,82 eura na 12.000,00 eura te za subjekte koji prelaze mjerila koja određuju malo gospodarstvo s 13.272,28 eura na 15.000,00 eura.

 „Višekratno smo tražili povećanje ovih pragova, kako bi se obrtnicima i ostalim poduzetnicima olakšalo poslovanje, te zahvaljujemo Ministarstvu financija na prihvaćenom prijedlogu i značajnom povećanju pragova upravo za mikro subjekte i obrtnike“, komentirao je predsjednik HOK-a Dalibor Kratohvil.

 Veći prag posebno je značajan kod svih obrtnika ili poduzetnika koji posluju putem više poslovnih prostora te se blagajnički maksimum odnosi na sve njih zajedno, osim kod velikih subjekata kod kojih se iznos blagajničkog maksimuma odnosi na svaki poslovni prostor.

„Svako je važno napomenuti da iznos napojnice, prema pravilima koja su na snazi ​​od 1. siječnja ove godine, ne ulazi u iznos blagajničkog maksimuma, ali ga također treba položiti na poslovni račun, osim kada se napojnica isplaćuje u gotovini za što je potrebno osigurati potrebnu dokumentaciju“, naglašava Đurđica Mostarčić, predsjednica Sekcije računovođa Hrvatske obrtničke komore, ispred koje je inicirana zakonska izmjena pragova blagajničkog maksimuma.

Najava održavanja Kanso Academy Look & Learn seminara

Informiramo vas da će se 29.10.2023. godine u dvorani hotela "Falkensteiner Hotel & Spa Iadera" Punta skala, Petrčane u organizaciji Obrtničke komore Zadarske županije i Kanso Academy.
TEMA SEMINARA:
Look & learn seminar r Kanso akademija nudi sudionicima najnovije trendove za 2023/2024 godinu koji su predstavljeni u Londonu na Salon International.
Seminar je prepun najnovijih tehnika šišanja do najnovijih tehnika bojenja, uživo na 5-6 modela.
Očekujemo dolazak preko 200 prijavljenih sudionika - frizera iz četiriju županija: Zadarske, Splitsko-dalmatinske, Šibensko-kninske i Ličko-senjske.

 Seminar Keune Adriatic 29.10.2023 002

Nastup Obrtničke komore Zadarske županije na obrtničkim sajmovima

Nakon odlične prezentacije Obrtničke komore Zadarske županije na Obrtničkim danima u Imotskom dana 12. kolovoza 2023. godine, gdje su Komoru predstavljali predsjednica Vesna Parić i podpredsjednik Komore Josip Smoljan sa još dvoje obrtnika, ovih dana, preciznije 23. rujna 2023. godine, Komora je predstavljena sa 12 sudionika u Vukovaru. Udruženje obrtnika Vukovar organiziralo je manifestaciju Dane obrtništva " Okusi Hrvatske". Na manifestaciju se uputilo 8 obrtnika i 4 sudinika na čelu s predsjednicom Vesnom Parić i podpredsjednikom Komore Josipom Smoljanom. Većinu ove skupine činili su obrtnici s otoka Pašmana.„Dani obrtništva u Vukovaru“ manifestacija je koju Udruženje obrtnika Vukovar organizira od 2016. godine, a na kojoj sudjeluju članovi Hrvatske obrtničke komore, odnosno županijskih obrtničkih komora i udruženja obrtnika. Obrtnici iz svih dijelova Republike Hrvatske dolaze u Vukovar i zajedno s vukovarskim obrtnicima rade na promicanju obrtništva. Manifestacija „Dani obrtništva u Vukovaru“ održava zadnji vikend u mjesecu rujnu, a obrtnici predstavljaju sebe i krajeve iz kojih dolaze kroz pripremu raznih jela koja se potom dijele građanima Grada Vukovara. Obrtnička komora Zadarske županije predstavila je trima kuhanim jelima u kombinacijama čičvarde i sipe te drugim delicijama sušenih i mariniranih proizvoda.Odlično pripremljena hrana i srdačan duh naših obrtnika nisu ostavili ravnodušne ostale kolege i posjetitelje iz cijele Hrvatske. Razmjenjene su mnoge dragocjene informacije i poruke koje su naši vrijedni obrtnici donijeli u našu županiju. 

Imotski:

       20230925 103255                   zahvala

Vukovar:

      IMG-20230923-WA0017.jpg          IMG-20230923-WA0021.jpg           IMG 20230924 WA0000

35. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore

 Datum događanja: 26.11.2023. - 28.11.2023.

Lokacija: Terme Tuhelj, Hotel Well

Pozivamo vas na najbrojniji stručni skup ugostitelja i turističkih djelatnika u organizaciji Hrvatske obrtničke komore koji se ove godine održava u Tuheljskim Toplicama (Terme Tuhelj, Hotel Well) od 26. do 28. studenoga 2023. godine.

Cilj godišnjeg okupljanja jest iznošenje aktualne problematike u sektoru, razmjena mišljenja različitih dionika i njihovih specifičnih perspektiva te pronalaženje rješenja i modela unapređenja poslovanja hrvatskih ugostitelja i turističkih djelatnika, ključnih za stvaranje i održavanje statusa Hrvatske kao svjetske turističke velesile. 

Neke od tema koje će biti obrađene kroz stručna predavanja i panel rasprave na ovogodišnjem kongresu su:

  • nedostatak kvalificirane radne snage i problem zapošljavanja u ugostiteljstvu;
  • novosti vezane uz zakonodavstvo i porezna rasterećenja u ugostiteljstvu;
  • pregled trenutnog stanja u sektoru,
  • potencijal gastronomije u stvaranju prepoznatljivog turističkog proizvoda u kontinentalnoj Hrvatskoj.

U panel raspravama sudjelovat će predstavnici državnih tijela, stručnjaci i dionici iz ugostiteljsko-turističkog sektora.

Domaćin ovogodišnjeg Kongresa je Obrtnička komora Krapinsko-zagorske županije, pokrovitelj Ministarstvo turizma i sporta Republike Hrvatske, a partner Hrvatska turistička zajednica.

Tijekom Kongresa, osigurat ćemo i komercijalne prezentacije, koje mogu biti prilika za razmjenu iskustava među brojnim ugostiteljima iz cijele zemlje, ali i predstavljanje raznih proizvoda i usluga vezanih uz ugostiteljstvo. 

PROGRAM DOGAĐANJA 35. Kongresa ugostitelja i turističkih djelatnika (Radna verzija)

  Nedjelja, 26. studenoga 2023. Hotel Well****, Terme Tuhelj
17:00 Zajednička sjednica Organizacijskog odbora 35. Kongresa ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a i vodstva Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a (zatvoreno za javnost - samo za članove)
19:00 do 21:00 Pansionska večera u hotelu.  
od 19:30 Dobrodošlica. Druženje ugostitelja RH u organizaciji domaćina Obrtničke komore i turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije.
  Ponedjeljak, 27. studenoga 2023.
PRIJEPODNE (Hotel Well, kongresna dvorana)
od 9:00 Akreditacija sudionika (prostor ispred kongresne dvorane)
10:00 Uvodna obraćanja domaćina, organizatora i pokrovitelja
10:30 Svečano otvaranje 35. Kongresa ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a
10:40 Uvodno obraćanje predsjednika Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a
11:00 Panel-rasprava: „Radna snaga, izazovi i kako se nositi s njima – kvalitetan djelatnik“
Panel-rasprava bavit će se pitanjem radne snage i nužnosti rada na poboljšanju razvoja ljudskih potencijala u cilju stvaranja preduvjeta za zapošljavanje i osiguravanje kvalitetne radne snage. 
13:30 Ručak u hotelskom restoranu
  POSLIJEPODNE (Hotel Well, kongresna dvorana)
15:00 Svečana dodjela priznanja ugostiteljima
od 15:30 Panel-rasprava: Kontinentalna Hrvatska – turistički potencijal koji nudi sadržaj 365“
Panel-rasprava tematski će obraditi turistički potencijal kontinentalne Hrvatske. Raspraviti će se i prezentirati aktivnosti u osiguravanju preduvjeta za daljnji razvoj turističke ponude i sadržaja kontinentalne Hrvatske. Poseban naglasak bit će na ugostiteljskoj ponudi kao integralnom segmentu kontinentalnog turizma, ali i planovima za daljnji razvoj ovog područja. 
od 19:00 Pansionska večera u hotelskom restoranu
od 21:30 Druženje ugostitelja - „Jole“ 
  Utorak, 28. studenoga 2023. 
  U suradnji s domaćinom mogućnost posjeta kulturnim, ugostiteljskim i drugim sadržajima koje nudi Krapinsko zagorska županija (točan raspored i način prijava bit će naknadno objavljen)
•     MUZEJ „STARO SELO KUMROVEC“ – GALERIJA A. AUGUUSTINČIĆA ILI DVORAC VELIKI TABOR - „ZELENJAK VENTEK“ – mogućnost prezentacije izrade štrukli
•     SVETIŠTE MARIJA BISTICA) - VINIRAJA MICAK – mogućnost prezentacije vina
•     MUZEJ KRAPINSKIH NEANDERTALACA – KLET KOZJAK 

Napomene:

  • Moguće su određene promjene u satnici i to tijekom programa događanja u ponedjeljak 27.11. u vidu tematskog dijela - panel rasprave
  • Ručak i večeru 27. 11. moguće je konzumirati i onim gostima koji nisu na smještaju. Isti je nužno rezervirati i fakturirati najkasnije do 4 dana prije dolaska. Doplata za dodatan obrok u restoranu Lati iznosi 15 EUR / 113,02 kn po osobi bez uključenog pića. Za sve  upite molim obratite se Nikolini Pavlek, e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
  • Posjet i obilazak lokalitetima 28.11 bit će potrebno rezervirati i uplatiti unaprijed.
  • Moguća je rezervacija smještaja prije i nakon službenog programa događaja Kongresa pod istim uvjetima. Raspoloživost soba je limitirana, stoga je nužna ranija rezervacija.

Cijene hotelskog smještaja:

  • Dvokrevetna Premium soba iznosi 69 EUR / 519,88 HRK po osobi dnevno na bazi polupansiona,
  • Dvokrevetna Classic soba iznosi 55 EUR / 414,40 HRK po osobi dnevno na bazi polupansiona,
  • Doplata za Premium sobu SINGLE USE iznosi 29,00 EUR / 218,50 HRK po osobi dnevno,
  • Doplata za Classic sobu SINGLE USE iznosi 19,00 EUR / 143,16 HRK po osobi dnevno,
  • Nadoplata za druženje ugostitelja (obavezna) 27.11. navečer iznosi 30,00EUR.

Iznos uključuje open bar u trajanju 4 sata, odnosno od 21:30 do 01:30.

Svi porezi su uključeni u cijenu. Navedene cijene uključuju PDV.

U cijenu smještaja uključeno je:

  • bogat samoposlužni stol s doručkom u restoranu Lati - ponuda Selfness kuhinje pripremljene od zdravih namirnica te direktna priprema jela za goste od strane kuhara,
  • show cooking,
  • neograničeno kupanje na Vodenom planetu,
  • neograničeno korištenje fitness dvorane,
  • aqua aerobic i program animacije u hotelu,
  • gratis hotelski parking; garaža se dodatno naplaćuje 6,00 EUR / 45,21 kn po noćenju.

Boravišna pristojba NIJE uključena, a naplaćuje se 1,33 EUR / 10,00 kn po osobi/noć.

Rezervacija smještaja se vrši putem poveznice.

Obrtnička komora Zadarske županije svečano je podijelila 61 majstorsku diplomu

Majstorski ispit  najviši je stupanj obrazovanja u obrtničkim zanimanjima kojim se stječe strukovna kvalifikacija i titula majstora To su državno priznati ispiti, regulirani Zakonom o obrtu i Pravilnikom o postupku i načinu polaganja majstorskog ispita, te ispita o stručnoj osposobljenosti. Jučer, 10. listopada 2023. godine održana je svečana dodjela na kojoj su uručene majstorske diplome novim majstoricama i majstorima u 10 različitih zanimanja: automehaničar, autoserviser, elektroinstalater, frizer, natkonobar, kuhar, soboslikar-ličilac, fotograf, instalater grijanja i klimatizacije, zidar.

„Danas nove majstorice i majstori ulaze u krug odabranih ljudi koji su svojim radom, znanjem i vještinama stekli svoje zvanje. Svima nama je zadaća da ih promoviramo jer oni znače kvalitetu“, u svom pozdravnom govoru istaknula je Vesna Parić predsjednica Obrtničke komore Zadarske županije. 

Pročelnik Upravnog odjela za obrazovanje, kulturu i šport Zadarske županije Ivan Šimunić istaknuo je da je prepoznato kako su majstorice i majstori ulaganjem u svoje obrazovanje stvorili temelj očuvanja i razvoja obrtništva.

Tihomir Tomčić ravnatelj Strukovne škole „Vice Vlatković“ u svom izlaganju istaknuo je da će majstori i majstorice stečenim znanjima i vještinama, ali i inovativnošću, stvarati nove vrijednosti u obrtništvu. "Nemojte prestati učiti i razvijati se, i neka vam ova diploma bude samo još veći poticaj za dalje". 

Majstorska diploma je vrijednosni dokument koji je dokaz stručnosti i kvalitete te otvara mogućnosti za daljnje napredovanje u karijeri, za otvaranje obrta-tvrtke, izvođenje praktične nastave i vježbe učenja te veću sposobnost u predstavljanju i poslovanju.

 20231010 184807 002

JAVNI POZIV za dodjelu potpora za poticanje IT poduzetništva na području Zadarske županije

Zadarska županija kao provoditelj Programa za dodjelu potpora za povećanje konkurentnosti mikro poduzetnicima dana 15. rujna 2023. godine objavila je Javni poziv za dodjelu potpora za poticanje IT poduzetništva na području Zadarske županije

Kako bi bio prihvatljiv prijavitelj mora biti poslovni subjekt koji je u procesu razvoja IT proizvoda/usluge sa sjedištem u Županiji, a registriran je do najviše 60 mjeseci, sve zaključno do dana podnošenja prijave na Natječaj.

Prijavitelji moraju biti registrirani kao obrti, jednostavna društva s ograničenom odgovornošću (j.d.o.o.) ili društva s ograničenom odgovornošću (d.o.o.), odnosno subjekti malog gospodarstva utvrđeni zakonom kojim se utvrđuje poticanje razvoja malog gospodarstva koji su u cijelosti u privatnom vlasništvu, a posluju i imaju registrirano sjedište na području Zadarske županije.

Namjena dodjele bespovratnih potpora je poticanje razvoja IT sektora u  razvoju IT proizvoda, kao i jačanje konkurentnog nastupa postojećih poduzetnika na tržištu te podizanje razine poduzetničkih znanja i vještina.

Pojedinačni iznos potpore može iznositi najviše 7.000,00 eura.

U tekstu Javnog poziva objavljenog na mrežnoj stranici Zadarske županije propisani su namjena i uvjeti dodjele potpore, visina iznosa potpore, korisnici potpora, potrebna dokumentacija za obradu Zahtjeva, postupak dodjele potpora te ostala pitanja vezana za provedbu Programa.

Rok za podnošenje prijava počinje danom objave Natječaja poziva na mrežnoj stranici Zadarske županije www.zadarska-zupanija.hr, a završava 31. listopada 2023. godine.

 OBJAVLJENO 15. rujna 2023. godine

Datum objave Javnog poziva: 15. rujna 2023. godine
Krajnji rok za podnošenje prijava: 31. listopada 2023. godine


Prijave na OVAJ Javni poziv primaju se isključivo u elektronskom obliku putem SOM sustava.
Način prijave i registracije u SOM sustavu nalazi se u dokumentu UPUTE ZA KORISNIKE SOM SUSTAVA.

LINK ZA REGISTRACIJU NOVIH KORISNIKA: https://som-natjecaj.eu/authentication/register

LINK ZA PRIJAVU POSTOJEĆIH KORISNIKA: https://som-natjecaj.eu/authentication/login


Tehnička podrška vezano za e-prijave:
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
INFO TELEFON - 091/618-8694 (zvati isključivo ako imate problem oko same registracije i prijave, te tehničke poteškoće prilikom ispunjavanja same prijave!). Također, molimo zvati u radnom vremenu između 08:00 i 16:00 sati.


VAŽNO!! Pitanja vezano za sam Javni poziv, dokumentaciju i općenito mogu se postaviti Upravnom odjelu za gospodarstvo i turizam, elektronskim putem, slanjem upita na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

NAPOMENA: PRILIKOM REGISTRACIJE, MOLIMO VAS DA UPIŠETE ISKLJUČIVO SVOJ  E-MAIL. ODNOSNO, SVAKI KORISNIK SE TREBA PRIJAVLJIVATI U SUSTAV PUTEM SVOJE E-MAIL ADRESE!!

Obrtnička komora

Zadarske županije

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

DIGITALNO POSLOVANJE OBRTNIKA

PORTAL OBRTNOG REGISTRA

Image

DIZAJN I ODRŽAVANJE: Point Web Factory

     Službene mrežne stranice Obrtničke komore Zadarske županije