Fax:

023/311-383

Email:

Adresa:

23000 Zadar, Široka ulica 1/lll

Odluka o izmjenama Odluke o uvođenju nužnih epidemioloških mjera za područje Zadarske županije

07.04.2021. Zbog povećanog broja zaraženih osoba u posljednjih nekoliko dana  Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio je, na prijedlog Stožera civilne zaštite Zadarske županije dodatne nužne epidemiološke mjere za našu županiju, među ostalim:
 
  • obvezno korištenje maski za lice ili medicinskih maski na otvorenim prostorima gdje se očekuje veći protok ljudi (tržnice, prostori oko trgovačkih centara, vjerski objekti i sl.) bez obzira na fizički razmak;
  • zabrana prodaje alkoholnih pića u vremenu od 20:00 sata do 6:00 sati;
  • ograničavanje rada ugostiteljskih objekata i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koja pružaju ugostiteljske usluge na način da hranu, piće, napitke i slastice mogu usluživati samo na otvorenim terasama odnosno drugim otvorenim prostorima za usluživanje, uz strogo pridržavanje propisanih epidemioloških mjera i posebnih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a radno vrijeme može se odrediti u trajanju od 6:00 do 20:00 sata;
  • radno vrijeme casina, automat klubova i uplatnih mjesta za klađenje može se odrediti u trajanju od 8:00 do 20:00 sata, uz zabranu pružanja ugostiteljskih usluga u njihovim prostorima;
  • preporuka da se vjerski obredi kad god je to moguće održavaju na otvorenom ili prenose putem radio, tv programa ili na drugi način koji će omogućiti vjernicima da prisustvuju vjerskom obredu bez dolaska u vjerske objekte. Nalaže se svim vjerskim objektima označavanje sjedećih mjesta sukladno propisanim mjerama.
  • preporuka pojačanog nadzora pridržavanja uvedenih nužnih epidemioloških mjera, a osobito nužnih epidemioloških mjera koje se odnose na javna događanja i okupljanja, privatna okupljanja, javni prijevoz te rad trgovačkih centara i ugostiteljskih objekata.
  • zadužuju se stožeri jedinica lokalne samouprave za provođenje pojačanog nadzora pridržavanja propisanih epidemioloških mjera, a osobito nužnih epidemioloških mjera koje se odnose na javna događanja i okupljanja, privatna okupljanja, javni prijevoz te rad trgovačkih centara i ugostiteljskih objekata.

Provedba ispita kojim se dokazuje osnovno znanje o poučavanju učenika

Ispit kojim se dokazuje osnovno znanje o poučavanju učenika

25.01.2021. Hrvatska obrtnička komora započinje s provedbom ispita kojim se dokazuje osnovno znanje o poučavanju učenika na naukovanju.
Osobe koje u skladu sa Zakonom o obrtu udovoljavaju uvjetima da postanu mentori, a nemaju položen majstorski ispit, u svrhu ishođenja dozvole (licencije) za provedbu naukovanja trebaju položiti ispit kojim se dokazuje osnovno znanje o poučavanju učenika na naukovanju.

Ispit će se provoditi u Obrtničkoj komori Zadarske županije, Široka ulica 1, Zadar.

Prijave sa potrebnom dokumentacijom  dostavljaju se osobno, na istoj adresi,  Savjetniku za strukovno i cjeloživotno obrazovanje u obrtništvu gđa. Lidiji Udiljak 
Kontakt:e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ;  tel:023/319-224 ; mob: 098 464 743. 

ISPITNI ROKOVI kroz godinu:
 
br. roka naziv roka rok za prijavu ispita

    provedba ispita

prvi proljetni 04. veljače

25.02. - 31.03.2021.

drugi ljetni 29. travnja

20.05. - 14.06.2021.

treći jesenski 06. rujna

27.09. - 29.10.2021.

četvrti zimski 26. listopada

16.11. - 15.12.2021.

 
 ROK za prijavu je 21 dan prije početka ispitnog roka.

Rok za prijavu u Obrtničkoj komore Zadarske županije na proljetni ispitni rok u 2021. godini je do 04. veljače 2021.
 
Proljetni Ispitni rok će se u Obrtničkoj komore Zadarske županije obaviti od 25. veljače do 31. ožujka 2021. 
 
UVJETI ZA PRISTUPITI ISPITU: Osobe koje imaju završeno najmanje srednje strukovno obrazovanje na razini 4.1 Hrvatskog kvalifikacijskog okvira  (trogodišnje srednje strukovno obrazovanje)
 
POTREBNA DOKUMENTACIJA: 
Prijavnica - u Komori
- Rodni list – kopija, 
- Osobna iskaznica ili putovnica – kopija,
- Svjedodžba o završenoj srednjoj školi (minimalna razina 4.1) ili druga javna isprava kao dokaz stečene razine kvalifikacije – kopija, 
- Dokaz o uplati akontacije ili ukupne cijene ispita
 
CIJENA ISPITA 
U skladu s Pravilnikom o načinu i postupku provedbe ispita kojim se dokazuje osnovno znanje o poučavanju učenika na naukovanju iznosi 800,00 kuna.
Svaki kandidat prilikom službene prijave ispita uplaćuje akontaciju za polaganje ispita u iznosu od 200,00 kuna. Iznos akontacije sadržan je u cijeni ispita. Najkasnije do izlaska na pisani dio ispita kandidat je dužan uplatiti preostali dio iznosa od 600,00 kuna.

Uplaćuje se na žiro račun Obrtničke komore Zadarske županije:
IBAN: HR2924020061100071365
model: HR05
poziv na broj odobrenja : 410 - OIB
 
STRUKTURA ISPITA:
Ispit se polaže u dva dijela pred tročlanom ispitnom komisijom: 
a) pismeno /pismeni dio ispita može trajati max 90 min.
b) Praktično uz OBAVEZNU PISMENU NASTAVNU PRIPREMU prema zadatku koji odredi ispitna komisija
 
Više informacija o uvjetima ishođenja dozvole (licencije) možete pronaći na poveznici https://www.hok.hr/obrazovanje/strukovno-obrazovanje-za-programe-vezanih-obrta/licenciranje.

SRETAN USKRS!

Sretan Uskrs

Radionice za frizere 13. i 14. ožujka

01.03.2021. Od 13.03. do 14.03. 2021. u hotelu FALKENSTEINER HOTEL & SPA IADERA ( Punta Skala) organizirana je radionica MASTERCLASS by Mijo Majhenza frizere obrtnike  u sklopu aktivnosti Ceha frizera i kozmetičara Obrtničke komore Zadarske županije. 

PLAN I PROGRAM RADIONICE:
 
Dan prvi: 13.03. (subota)
Trajanje radionice: 13:00h – 18:00h
 
12:15 – 12:45h Okupljanje svih prijavljenih sudionika u predvorju Falkensteiner Hotela & Spa Iadera uz prijam dobrodošlice i kratko međusobno upoznavanje.
 
– Look & Learn radionica je prilika za druženje frizera te izmjenjivanje iskustva uz prezentaciju trendova u staylingu kose. Inspiracija seminara i frizura koje će se prikazivati su trendovi koje svakodnevno vidimo na Instagramu i ostalim društvenim mrežama i na poznatim celebrity curama. Frizure primjenjive u frizerskim salonima te sve u kombinaciji sa trendovima fashion revija.
Radionica Look & Learn biti će podijeljena u dva djela uz Coffee break koji će biti pripremljen za sve polaznike radionice.
Masimalan broj polaznika je 30 polaznika.
 
Dan drugi: 14.03. (nedjelja) 
Trajanje radionice: 10:00h – 14:00h, 9:45 okupljanje i prijava polaznika
– Hand Zone radionica sa praktičnom primjenom znanja i edukacija novih stayling metoda. Prolaziti će se tehnike izrada frizura, razne teksture kose te pričati o stayling proizvodima za kosu, idealna radionica za sve naše frizere koje žele biti u trendu.
Hand Zone radionica također će biti u dva dijela uz Coffeee Break kao i prethodni dan.
Maksimalan broj za drugi dan je 15 polaznika.
 
ZA SVA DODATNA PITANJA I INFORMACIJE VEZANE UZ MASTERCLASS MOLIMO VAS DA SE OBRATITE NA KONTAKT: 
Smarketing 
Branka Fočić 
kontakt broj: 091/22 77 609 
email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Partnerstvo za bolje strukovno obrazovanje: Inicijativa za Hrvatsku „Nastavnici u poduzeća – praksa za nastavnike“

20.01.2021. Advantage Austria – Austrijski ured u partnerstvu s Agencijom za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, Njemačko-hrvatskom industrijskom i trgovinskom komorom, Švicarskim veleposlanstvom, Hrvatskom gospodarskom komorom, Hrvatskom obrtničkom komorom i Zakladom Znanje na djelu pokrenuo je inicijativu „Nastavnici u poduzeća – praksa za nastavnike“.

Već iz samog naziva možete otkriti cilj projekta – želimo pružiti priliku nastavnicima strukovne nastave, pedagozima koji rade na profesionalnoj orijentaciji učenika te drugim zainteresiranim nastavnicima da odrade stručnu praksu u poduzeću u trajanju od tri do pet dana. Želimo doprinijeti razvoju međusobnog razumijevanja i jače suradnje između škola i obrta/tvrtki. Termin za 2021. godinu zakazan je za razdoblje od 6. do 9. travnja 2021.

Svojim sudjelovanjem u ovom projektu ostvarujete i niz prednosti za svoj obrt/poduzeće:

  • nastavnici će bolje razumjeti konkretne poslovne procese što će olakšati zajedničku suradnju u provedbi praktične nastave na radnom mjestu u Vašem obrtu/tvrtki;
  • znanja stečena na stručnoj praksi omogućit će nastavnicima da unaprijede provedbu nastave te će učenicima omogućiti da spremnije sudjeluju u praktičnoj nastavi na radnom mjestu u Vašem obrtu/tvrtki;
  • izgradit ćete nove kontakte s nastavnicima koji će unaprijediti suradnju u provedbi praktične nastave i lakši pristup informacijama o mogućim novim zaposlenicima;
  • Vaš obrt/tvrtka bit će prepoznati kao društveno osviješteni i dat ćete svoj doprinos u gospodarskom  i društvenom napretku Vaše zajednice;
  • društvena odgovornost Vašeg obrta/tvrtke omogućit će Vam pozitivnu sliku u javnosti i kod novih zaposlenika kao poželjnog poslodavca za rad.

Više informacija i prijavnicu za sudjelovanje možete pronaći na web stranici Advantage Austria.

Za detaljne informacije možete se obratiti voditeljici projekta, Vedrani Tomić Martinović (t: 01/4881 908, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.).

Hrvatska obrtnička komora: Nacionalni plan oporavka i otpornosti potrebno je uključiti obrtnike

17.03.2021. Rezultati ankete koju je Hrvatska obrtnička komora provela među svojim članstvom, pokazali su veliki interes i potrebu obrtnika za bespovratnim sredstvima
Anketa koju je Hrvatska obrtnička komora provela među svojim članovima, a u kojoj su sudjelovala 1772 obrtnika, pokazala je visok interes obrtnika za korištenje bespovratnih sredstava dostupnih kroz EU fondove.

Većina obrtnika, njih više od 85 %, najpotrebnijim smatra ulaganje u materijalnu i nematerijalnu imovinu, pod čime se dominantno razumijeva kupnja opreme, strojeva, nadogradnja i izgradnja novih proizvodnih kapaciteta. Predvidiva ukupna vrijednost projekata kojima bi se obuhvatile potrebe većine obrtnika kreće se od 150.000,00 HRK do 750.000,00 HRK. Obrtnici su spremni u ovom trenutku uložiti i vlastita sredstva u projekte, kroz sufinanciranje projekata.

Posebno je potrebno istaknuti da više od 73% anketiranih obrtnika ne planira u narednom razdoblju koristiti financijske instrumente.

Kako je potrebno žurno reagirati na negativne trendove u gospodarstvu koji nastaju kao posljedica pandemije uzrokovane virusom SARS-CoV-2, Hrvatska obrtnička komora predlaže da se potrebe obrtnika prepoznaju već kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti (NPOO) te da se kroz njega da prikladan odgovor na probleme s kojima se suočava ova skupina poduzetnika. U tom smislu, Hrvatska obrtnička komora uputila je i prijedlog za savjetovanjem predsjedniku Vlade Republike Hrvatske, a kako bi u zajedničkom razgovoru s Vladom RH pokušali naći najbolja rješenja za obrtnike u Republici Hrvatskoj.

„Hrvatska obrtnička komora i ranije je upozoravala kako je nužno prilagoditi uvjete natječaja obrtnicima, uključiti ih u provedbu te prioritete i ciljeve usmjeriti ka poticanju proizvodnje i razvoju usluga. Kriza koju je izazvala pandemija donijela je sasvim nove izazove u poslovanju obrtnika, stoga upravo u Nacionalnom planu oporavka i otpornosti vidimo priliku za ublažavanje njenih negativnih učinaka. Moramo imati na umu da nam je gospodarstvo otporno onoliko koliko su nam otporni najmanji gospodarski subjekti – a to su upravo obrtnici“, rekao je Dragutin Ranogajec, predsjednik Hrvatske obrtničke komore.

Nove Odluke Stožera civilne zaštite RH traju do 28. veljače 2021.

15.02.2021. 1Stožer civilne zaštite RH donio je četiri odluke koje se primjenjuju na području cijele Republike Hrvatske:
1. Odluku o izmjenama Odluke o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja.
Odluka stupa na snagu u ponedjeljak, 15. veljače 2021. i primjenjuje se do 28. veljače 2021. godine.

 
Ovom Odlukom ublažavaju se neke protuepidemijske mjere:
- omogućava se svim ugostiteljima isporuka hrane, pića, napitaka i slastica za van;
- omogućava se rad teretana i fitness centara uz strogo pridržavanje epidemioloških mjera;
- omogućava se rad dječjih igraonica i radionica uz strogo pridržavanje protuepidemijskih mjera;
- omogućava se rad škola za strane jezike uz strogo pridržavanje protuepidemijskih mjera;
- omogućava se rad kasina, automat klubova i kladionica, uz ograničenje radnog vremena do 22,00 sata i zabranu pružanja ugostiteljskih usluga.
 
2. Odluku o izmjeni Odluke o uvođenju posebne organizacije rada za djelatnost trgovine koja se obavlja u prodavaonicama i trgovačkim centrima
 
3. Odluku o izmjeni Odluke o načinu organizacije javnog prijevoza putnika radi sprječavanja širenja bolesti COVID-19
 
4. Odluku o izmjeni Odluke o privremenoj zabrani i ograničavanju prelaska preko graničnih prijelaza Republike Hrvatske
 
Primjena nužnih epidemioloških mjera određenih navedenim odlukama produžena je do 28. veljače 2021. godine.
 
Odluke se nalaze u prilozima niže:

Produženje potpore HZZ-a za skraćivanje radnog vremena i dopuna potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima koronavirusom i posljedicama katastrofe uzrokovane potresom

12.01.2021. Najvažnije novine uključuju produženje potpore skraćivanje radnog vremena do 31. prosinca 2021., kao i dopunu potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima koronavirusom (Covid-19) i posljedicama katastrofe uzrokovane potresom na području Sisačko-moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije za siječanj i veljaču.

Izmjenama, Potporu skraćenja radnog vremena moći će ostvariti poslodavci za privremeno uvođenje punog radnog vremena radnika u trajanju kraćem od mjesečnog fonda sati, i to do najviše 90% radnih sati prema kalendaru radnog vremena koja na godišnjoj razini ne može biti viša od 70% godišnjeg fonda radnih sati. S obzirom na stanje u gospodarstvu, Hrvatski zavod za zapošljavanje i dalje nastoji svoje aktivnosti usmjeravati na očuvanje radnih mjesta u djelatnostima/sektorima koji su najugroženiji te pomoći poslodavcima kod kojih je zbog posebnih okolnosti uvjetovanih koronavirusom (COVID - 19) došlo do privremenog smanjenja opsega posla Potpora za očuvanje radnih mjesta - Skraćivanje radnog vremena produžuje se do 31.12.2021.godine.

Poslodavcima s područja u kojima je proglašena katastrofa uzrokovana potresom za područje Sisačko-moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije bez obzira na djelatnost i pad prometa i to u slučaju kada su zbog objektivnih razloga poslovno-proizvodi procesi bitno smanjeni ili onemogućeni imati će pravo na potporu u iznosu od 4.000 kuna po radniku koji radi u punom radnom vremenu, odnosno srazmjerni dio po radniku prema broju sati rada u nepunom radnom vremenu.

Objektivni razlozi su: nastale znatne štete uzrokovane potresom na poslovnim ili proizvodnim pogonima i/ili nemogućnost dolaska radnika na posao temeljem čega se ne može uspostaviti normalno poslovanje odnosno proizvodnja. Zbog izvanrednih okolnosti uslijed situacije izazvane potresom nastoji se pomoći poslodavcima s područja Sisačko-moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije kako bi očuvali poslovnu aktivnost.

Također, Potpora za očuvanje radnih mjesta u zaštitnim radionicama, integrativnim radionicama i radnim jedinicama za zapošljavanje osoba s invaliditetom čija je djelatnost pogođena koronavirusom (COVID – 19) nastavlja se provoditi do 30. lipnja 2021.

Više informacija o potporama za očuvanje radnih mjesta potražite na ovoj poveznici.

Preuzeto sa: https://www.hzz.hr/novosti-priopcenja/nove-mjere-podrucja-pogodjena-potresom-i-nastavak-osi-i-srv-za-2021.php

Obrtnička komora

Zadarske županije

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

DIGITALNO POSLOVANJE OBRTNIKA

PORTAL OBRTNOG REGISTRA

Image

DIZAJN I ODRŽAVANJE: Point Web Factory

     Službene mrežne stranice Obrtničke komore Zadarske županije